SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Zdravím,
Moja skúsenosť s POWERMAT PM-IMG 220G.
Invertor bol kupovaný pred cca pol rokom. Teraz sa pokazil a dva týždne sa pokúšame skontaktovať s predajcom - ELEKTROSPAW . Ten však nekomunikuje. Po prečítaní pár vlákien tu na fóre, je jasné že je to predajca, ktorý odmieta veci riešiť. Skrytý za PO box, nereagujuci ako na emaily, tak na telefonáty.
Nakoľko je stroj potrebný, tak sme ho otvorili a zistili, že už bol opravovaný-čiže tovar zakúpený nebol nový, ale pravdepodobne už v minulosti reklamovaný a opravovaný. A následne znova predaný ďalšiemu zákazníkovi - môjmu kamošovi.
Stroj kľudne pofotím ak prídem domov. Spracovanie veľa napovie o (ne)kvalite tohoto výrobku.
Opravu tohoto stroja riešim v tomto vlákne http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=7926.
Editoval dudo02 (25-10-2017 07:38:31)
Offline
Takze firma ma dalsi eshop www.svarecky-velkoobchod.cz okrem toho robi aj handry a tricka a obuv skoro ako supermarket.
Kontakty napsal(a):
SEBA Jolanta Przepiórka,
Częstochowa, Poland 42-202, ul. Pancerna 29
(+48) 886-079-882
buty@odszewca.pl
Adres pro vrácení zboží:
MICHAŁ JÓZEF STARĘGA +420 735 242 062
CzechLogistic KRALOVSTVIPRALDA.CZ
ul. Hornicka 1790
73532 Rychvald zdroj
Mne to osobne pride nieco ako sluzba ulozenska.cz - maju miesto maju prepravu a takto presuvaju tovar
Dudo02: Co mas nove po mesiaci ? Ako si pokrocil alebo aj nepokrocil ?
Dal si aj hlasenie na SOI ako jediny mas podklady email/platba.
Skus napisat ako dalej prebieha prva reklamacia niekoho z tohto fora.
Pozri si reklamaciu na heureka.cz z 1.listopad.2017 (zaloha)
Dakujem za tych za ktorych sa tak vela pytam...
PS: inak na slovensku otvara dalsi eshop a hned tam porusil niekolko veci uz aj taku malickost ktora plati v celej EU.
Keby to mal aspon na jednej stranke v poriadku a len kopiroval ale vsade to ma nafigu aj ked ceska mutacia je asi najlepsia.
Editoval ihlan (22-11-2017 07:53:49)
Offline
Také by mě zajímalo co je nového s reklamací.
Jen pro zajímavost, když prodává tak slibuje velmi líbivou službu (ale ...), cituji ze stránky https://www.svarecky-velkoobchod.cz/Sva … -d8379.htm :
"Záručná doba:2 roky
Záruka "od dverí k dverám". Toto je spôsob, ako vykonať záručný servis zariadenia. Vadné zariadenie dostane kuriér, opraví ho v autorizovanom servisnom stredisku a dodá na to isté miesto. Všetky náklady pokrýva servis výrobce"
Důležité vidím, že má v CZ registraci a IČ:03722511 a v nějaké podobě existuje.
Offline
To je bohužel současný stav - není to jen jeden podvodník, takových a podobných jsou stovky, od známých "šmejdů", přes pokoutné prodavače čehokoliv, po "řemeslníky" u kterých vám po roce opadají obklady a už ho nikde nedohledáte. Prostě se lidi budou muset naučit, že pokud se nejedná o známou a ověřenou firmu, musí si předem sehnat o prodejci nějaké reference a ne jen klikat na "objednat".
Offline
niektoré autorizované zastupenia už neposkytuju záručnu dobu,pokial výrobok nepochádza od autorizovaných predajcov. Tých je možné si nájst na ich stránkach. Tovar totiž často pochádza z neznámych zdrojov-kusový dovoz z roznych zlavových akcií a tiež z dovodu často i falošného náradia-prezlečený čínan. Servisné stredisko potom má problém,musí riešit situáciu priamo so zákazníkom,nakolko predajca dáva ruky preč. Napríklad u Karcheru nemusíte nič nikde zaviest alebo odosielat,stačí na ich stránke požiadat o servis a produkt zabalit. Napríklad upozornenie makity
POZOR na nákup výrobkov MAKITA u neautorizovaných INTERNETOVÝCH predajcov MAKITA!!!
Na výrobky MAKITA zakúpené u NEautorizovaných INTERNETOVÝCH predajcov MAKITA neposkytujeme záruku!
Záruku garantujeme iba na výrobky MAKITA zakúpené u autorizovaných INTERNETOVÝCH predajcov!" Zoznam týchto predajcov - viď ikona "predajcovia"
Editoval Brembo (22-11-2017 17:58:40)
Offline
Jo to už jsem na jejich stránkách viděl. Ale docela to chápu, protože Makita je asi jedna z nejvíce kopírovaných značek, ještě společně s Metabo. Kdysi jsem na Aukru hlásil dost inzerátů s prodejem jejich padělků (jde to poznat, když člověk ví, na co se u konkrétního nářadí dívat, např. vrtací kladiva - SDS sklíčidlo, nikdy tam nebylo Makiťácké, ale to typické čínské, které je na 90% nejlevnějších čínských vrtacích kladiv. Taky je to jedna z nejčastějších závad, protože do těch čínských SDS sklíčidel se hrozně nabírá prach a písek. Ale nevím jak je to teď, třeba už se číňani v tom kopírování zdokonalili. Doufám, že se někdy naučí kopírovat nejen vzhled, ale i kvalitu.).
Offline
To není kvůli padělkům, ale kvůli dovozu ze sousedních států, kde je stejné nářadí levnější, nebo poskytován větší rabat (Rakousko, Německo). Navíc tyto firmy neposkytují "světovou" záruku, jejíž náklady nese výrobce, ale má v každém státě svou firmu, která nese náklady na záruční opravy z vlastního rabatu. Jsou prodejci, které takové výrobky na př. z Rakouska dováží. Bývají solidní, takže nebývá problém s reklamací, protože se reklamuje u prodejce a ten reklamovaný kus doveze za hranice, kde ho vyreklamuje. Ceny bývají až o 30% nižší, proto se oficiální dodavel pro ČR vzteká- zmenšuje to jeho trh.
Offline
To samé je u mobilních telefonů. Spousta mobilů je dovezena ze států EU, kde jejich pořízení vychází mnohem levněji než u nás. Problém je u neseriozního dovozce nebo, pokud si mobil koupíte třeba v Dánsku a chcete ho reklamovat u nás.
Offline
Pani pozor od elektrospaw cez makitu po mobily. Klasika hrame meno,mesto,zviera,vec zachvilu ste pri babisovi.
Update - odpisujem na prispevok podomnou.
FAMATER: nechcem natahovat temu o OFF TOPIC lebo toto vlakno bolo uzitocne a ciste (k teme)
Problem je ten, ze budu 2 strany o uplne inom. Vysledok je to ze do podstatne sa strati.
Napr dudova odpoved, bude pomaly na tretej strane. tak 10 prispevkov od povodneho.
Kto to potom najde... ludia potom necitaju zakladaju nove temy a pytaju sa znova a znova.
Potom su tie informacie roztrusene a vyhladavat sa neda.. (dnes som hladal BADMOPARov stol asi 15min)
keby tu bol ako na CNC fore robokop hned by to zmazal... #54-#60. Nechcem byt ten co stale FRFLE ale nejde to inak.
Editoval ihlan (23-11-2017 10:24:24)
Offline
Ihlane, to se nediv, s Naším-Vaším Babišem souvisí všechno.
Offline
Reklamuje se dle zákona u prodejce. Jestli to koupil někde jinde a opravuje se to taky někde úplně jinde, je čistě jeho věc.
Teprve pozáruční oprava je něco jiného.
Editoval Radim (24-11-2017 13:29:10)
Offline
to je v podsate jedno. U Elektrospav zrejme žiadna záruka nie je a prípadné reklamácie opravuje sojpomocne vo svojej dielničke,ked náhodou nejaku záruku uzná. Ostatne,ked nejaká firma dá na seba kontakt len cez P.O. Box,je nevypátratelné sídlo a u takejto firmy sa príliš nevyplatí nakupovat. V prípade problému sa totiž nemáte kam obrátit a ani SOI Vám nepomože.
Offline
Len tak mimochodom neviem ako dlho to trva a dokedy to tam bude mat alebo aky to ma dovod
ale poliak stiahol ceny na eshope uplne dolu MIG od 6000CZK alebo Magnum 200vka za cenu SHARKA do 10000CZK
Prisly mi na um rozne dovody.
Bud tym chce niekoho prilakat lebo mu tam chodi malo ludi po tych referenciach
alebo sa toho zbavuje alebo predvianocny vypredaj ?
Len aby pri objednavke nezmenil cenu ako to uz pisal ze proud ceny
Editoval ihlan (28-11-2017 23:35:24)
Offline
Cenu změnit může, ale já to v tom případě nemusím platit, resp. když s obchodem za novou cenu nesouhlasím a něco už jsem zaplatil, musí mi to vrátit a z obchodu nic nebude. Ale nechtěl bych se přetahovat s polákem přes ČOIku a soudy.
Offline
ČOI Ti nepomůže páč to kupuješ z polského e-shopu
Offline
V mém případě jsem platil na dobírku při dovezení zboží. Pokud by změnil cenu tak jsem nemusel zboží převzít a a novou cenu zaplatit.
Nerozumím té podstatné změně ceny, tak velký rabat na tom dle mého mít nemůže, aby takhle zlevnil.
Offline
Ked kupujete vyradene stroje k oprave mozu tam byt nizke ceny. Poliak to opravi a predava.
Offline
ihlan napsal(a):
Dudo02: Co mas nove po mesiaci ? Ako si pokrocil alebo aj nepokrocil ?
Dal si aj hlasenie na SOI ako jediny mas podklady email/platba.
Skus napisat ako dalej prebieha prva reklamacia niekoho z tohto fora.
Pozri si reklamaciu na heureka.cz z 1.listopad.2017 (zaloha)
Dakujem za tych za ktorych sa tak vela pytam...
PS: inak na slovensku otvara dalsi eshop a hned tam porusil niekolko veci uz aj taku malickost ktora plati v celej EU.
Keby to mal aspon na jednej stranke v poriadku a len kopiroval ale vsade to ma nafigu aj ked ceska mutacia je asi najlepsia.
Ahoj,
Ja som reklamáciu ďalej neriešil, nakoľko nie som majiteľom predmetného stroja. Majiteľom je ,ako som písal môj kamarát a on asi nemá nervy na riešenie reklamácie - a podľa recenzií na ELEKTROSPAW asi aj vidí, že to nikam nepovedie. Ja sa pokúšam len o opravu zváračky.
Vo zváračke je poškodený transformátor a vyzerá to tak, že zohnať náhradu nebude najjednoduchšie - bude sa to asi musieť objednať z Ukrajiny ,pokiaľ bude predajca ochotný poslať tovar na SVK.
Offline
Zial na toto ani SOI nema dosah a on si je toho vedomy dostal som nieco kde pise priamo SOI ze mimo ich moznosti.
Offline
Zdravím ctěné osazenstvo svarfora. Chtěl bych taky přispět svým dotazem na svářečky z elektrospaw. Nalákal jsem se na tuto mašinu https://www.elektrospaw.cz/products/sva … nie-ideal/ protože chci do dílny na domácí kutění lepší stroj než MMA kterou jsem před lety předělával z Gude, viz odkaz: http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php? … 2009110901
Objednal jsem ve čtvrtek, odpověď automat že potvrzují; ale v pondělí už jsem se naštval a napsal polákovi že odstupuji od objednávky, protože nepřišla mejlem žádná faktura. Odpověď přišla POSLANO NA ADRES a dalším dotazem že česká pošta. Po přečtení fora zde bych se nejraději vy...sral na milého poláka, ale nevím jestli můžu odmítnout převzetí balíku na poště, až to někdy přijde. Neplatil jsem předem nic. Poraďte mi prosím jestli s tím jde něco dělat. Nevím jestli to není zajíc v pytli a co s případnou reklamací při poruše.
Díky. Pepa
Offline
Tovar ti pride, ale ako si mal moznost sam zistit cena je nizka a uroven komunikacie tiez.
V pripade rekalmacie ta caka taka ista forma komunikacie a ochota tam bude asi ako u Dudo02 (citaj vyssie)
Skoda ze si neskusil skor googlit recenzie na predajcu potom by bola napr Emica a ten druhy predajca jasna volba.
Tam je servis a standartna komunikacia zarucena. Kontakt emiliu nu je uplne dolu vratane linku na elektrospaw sumar ale asi si uz cital.
Co sa tyka predajcu je to polsky subjekt a na neho nema SOI.sk ani COI.cz ziaden dosah.
Jedine cez Polsku alebo EU organizaciu pre ochranu zakaznikov dostal som preposlanu odpoved od niekoho emailom.
Pozrite si obchodne podmienky tie ktore platia v CZ ak ste to objednaval v cez cesku stranku
to ze on ma ine to vobec nevadi platia tie ceske mate vzdy pravo odstupit od zmluvy napr neprevzatim tovaru.
bez udania dovodu do 14dni ale predajca ma pravo na postovne ale prebrat tovar a poslat naspat je loteria.
Jemu vratit tovar skusi len niekto kto byva blizko neho inak nam napise krasny pribeh niekto by to mohol skusit
Mimochodom on to posiela tak ze ceska posta cize zistite si cenu postovneho a ked bude chcet viac tak mu odpiste
ze realne naklady su taketo a to vam poslem na ucet na SVK postovne som pisal pri zvaracke 10-17eur ale KURIER!
Editoval ihlan (13-02-2018 08:11:12)
Offline
No a kdybych to nepřevzal, tak se stane co, pošlou to zpátky odesilateli, ne? Případně mohl by to dát on k soudu?
No uvidím teda jestli to přijde poštou a pak se skusím na poště domluvit, aby to poslali zpět. uvidím co s poštovným, pak dám vědět. Na cz stránkách má,
Po dokončení a odeslání objednávky Vám bude doručena kopie objednávky (na e-mail z registrace) jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud nedojde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka je považována za závaznou pro obě strany v době, kdy elektronicky, či telefonicky potvrdíme zahájení vyřizování objednávky, není-li dohodnuto jinak. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.
Objednávku lze stornovat telefonicky (733276408), případně e-mailem: elektrospaw@seznam.cz, pokud je objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má dodavatel nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.
Psal jsem mu v pondělí že odstupuju a odpvěděl že posláno. Tak jedině podle datumu odeslání na poště zjistím jestli to bylo z mojí strany zrušeno včas. Jinak asi přispěju na poštovné zpět, nebo to převezmu pokud to nebude poškozený balík. Svářečka se mi líbí, ale mám strach pokud se pokazí a to invertory asi umí.
Editoval pepesepe (13-02-2018 08:19:46)
Offline
V tej cene si mohol mat invertor ak nemas vyslovene zaujem o trafo odbocku znacku IDEAL ma emica treba sa opytat alebo ten druhy predajca (neviem si spomenut) je memdzi CO2 zvarackami vid linky v mojom prispevku
Napr RobiG ma Magnum 205L je to prenosne zvara to pekne
Editoval ihlan (13-02-2018 08:40:10)
Offline
Nechtěl jsem na 230V, ve sklepě mám 3fáz a přenášet to nebudu. Jinak mám vyhlídnuté OMI 206 se 4kladkou, ale až vyřídím tohle.
Offline
je to invertor ..
Offline