SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 07-06-2018 18:48:36

Tomer
Člen
Místo: Suchdol nad Lužnicí
Registrovaný: 14-02-2016
Příspěvky: 18
Web

Hliníkový rám návěsu.

Zdravím všechny odborníky, mám dotaz ohledně prasklin cca150mm v hliníkovým rámu návěsu (šasí) jak nejlépe svarit. Autodopravce to chce předělat, už to někde dělali nějak to tam naprskali a vzali silikon a hotovo, moc to teda nevypadá ,nemáte někdo zkušenosti s opravou.Napadlo mě, že by se mohli nastrihat plechy a udělat takové záplaty, 2cm sváry kolem dokola záplaty, asi bych to nevařil celé. Díky za rady a informace.

Offline

 

#2 07-06-2018 19:32:18

Rellik
Člen
Registrovaný: 20-09-2011
Příspěvky: 1669

Re: Hliníkový rám návěsu.

Udělej foto, řekne víc... Na podzim jsem svařoval taky šasi od návěsu, ale ocelové... Vyvařila se prasklina, vybrousila a dala přes ni pásovina a další dva sváry... Jestli to ale někdo prasil silikonem, tak bych to nechtěl svařovat ani céóčkem, natož TIGem (i kdyby to mělo být MIGem)...


JET TIG II + Parweld PRO17 Air Cooled Pro-Grip Tig + Parker SGT 18, Speedglas 9100X Pegas 200 MIG Man PFC
Není nic co by nebylo možné, stačí jen najít tu správnou cestu.
http://dv-foto.cz

Offline

 

#3 07-06-2018 19:52:14

Tomer
Člen
Místo: Suchdol nad Lužnicí
Registrovaný: 14-02-2016
Příspěvky: 18
Web

Re: Hliníkový rám návěsu.

Udělám foto o víkendu, příští týden bych to měl dělat. Jj ten silikon je tam boží 😀, ale už jsem zvyklý opravuji korby a nástavby a některé jsou zprasený vším možným, čistím a čistím 😉jinak bych nic nezavařil, vařím jen Migem jinak bych nic neudělal. Jak to popisuješ tak jsem to myslel, že by to bylo nejlepší o víkendu hodím foto. Jinak zatím díky.

Offline

 

#4 08-06-2018 07:07:54

Atlan
Člen
Registrovaný: 18-07-2011
Příspěvky: 691

Re: Hliníkový rám návěsu.

Problem je ten ze po vzniku praskliny je okolny material viac namahany, vysledkom je ze je oslabeny a a ma tendenciu prasknut. Ak by sa to len zvarilo v mieste praskliny praskne to znova.A este viac.
(aspon u ocele)

Dolezite je praskliny co najskor opravit a nevystatovat dlho dynamickemu namahaniu. Preplatanie po zvareni praskliny je rozumny spôsob. Ale kto si to vezme na zodpovednost?

Editoval Atlan (08-06-2018 07:08:48)

Offline

 

#5 08-06-2018 12:52:38

jees
Člen
Registrovaný: 14-01-2013
Příspěvky: 1191

Re: Hliníkový rám návěsu.

Příčka se dá vybrousit, svařit, dát záplaty ze stran a ovařit, jak píše Atlan. Podélník bych nechal udělat v autorizovaném (ale také solidním) servisu, to chce vědět jak to udělat aby to potom drželo, jinak to praskne znovu

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2018


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS