SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#51 30-12-2018 16:44:25

varok
Člen
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 4351

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

Když vám to ukápne, máte moc velký proud. (napětí) Netroufnu si odhadnout jaký proud(napětí) je potřeba. Já auta jen boduji, jak už bylo několikrát psáno, takže mám nastaven vyšší sv. stupeň svářečky, tedy napětí, když to převedu na proud, odhaduji tak 60-80A u plechu asi 0,8mm, ale to je něco jiného. U tak dlouhého souvislého sváru nevím, řekněme 40A?
Co jsme kdysy svyřovali v práci n3co podobného, ale plech myslím kolem 1,5mm a délka svaru odhadem 500mm a v kuse to nikdo nedal.


Telwin Bimax 4.195, Omicron GAMA 1900L HF
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#52 30-12-2018 17:02:48

pat
Člen
Místo: Č.R.
Registrovaný: 15-04-2016
Příspěvky: 1256

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

To je přesně moji pracovní náplni jen tak celý den prskám  big_smile  ale já  vařím  do sebe pružinové dráty  dvojky Když vařím plechy tak i 0.5 .Máš pravdu je to nerez. Dobře se to dělá právě tím MW2200 ale jde to i  tím Alfínem  jen musíš mačkat. Ale ono je to lepší  máš větší kontrolu.

Offline

 

#53 30-12-2018 17:04:34

pat
Člen
Místo: Č.R.
Registrovaný: 15-04-2016
Příspěvky: 1256

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

To bylo k tomu to odkazu.  https://www.youtube.com/watch?v=cCTyE1_QwB8

Offline

 

#54 30-12-2018 18:37:05

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 688

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

mw2200 neznam, to je jiny nez PI315?


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#55 30-12-2018 19:18:19

pat
Člen
Místo: Č.R.
Registrovaný: 15-04-2016
Příspěvky: 1256

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

Fronius Magic Wave 2200  ale ono je to jedno ,těch značek je více. Já jsem spíše reagoval jak já píši  o prskáni tak to je ono. Tak já v práci svařuji. Jestli to tak jde nazvat. Třeba jak jsme psali o těch kuklách ,že mám samý zápal. Tak že pro mě špatná kukla je vcelku průser.

Offline

 

#56 30-12-2018 20:50:10

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 688

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

hele jen jsem koukal na to video a už mně to sralo, to musí být záhul na oči. to máš dlouhou prodlevu  a jedeš to pořád v zatmaveným? nedal by jsi video jak ty "prskáš" je to celkem zajímavý.


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#57 30-12-2018 21:05:20

pat
Člen
Místo: Č.R.
Registrovaný: 15-04-2016
Příspěvky: 1256

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

Bych to musel nějak natočit big_smile Já dělám hlavně takové drátky a pružinky

Offline

 

#58 07-01-2019 16:37:29

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 688

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

tak co už jsi natáčel?jaký máš přitom nastavený parametry k dané síle mat..


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#59 07-01-2019 18:54:01

varok
Člen
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 4351

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

Dnes jsem zkoušel v práci ve volné chvíli svařovat plech kolem 1,5mm, tenší jsem nesehnal. Měl jsem nastaveno kolem 60A a je to tak na hraně. Při menším proudu jsem to už nedokázal nějak rozumně vyladit. Máme ale drát 1mm, při drátu 0,8 nebo 0,6mm to půjde.


Telwin Bimax 4.195, Omicron GAMA 1900L HF
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#60 07-01-2019 20:51:50

6six6
Člen
Registrovaný: 11-02-2017
Příspěvky: 43

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

pawka napsal(a):

kit ne to by neslo,to není kovový, určitě to chci žárově pozinkovat.. a pak není to osobák,ale musím to zvládnout bez hrbolatejch přechodů.  bodovaní je super,ale pak to jedině zacínovat. ale to kdybych pak dal žárově pozinkovat tak to zas roztaví cín?

nejmín tepla dodá jedině tig, mám možnost půjčit hodně slušnou mašinu. praticky plně vybavenou , má rychlý, pomalý i synergi pulz . zkousel jsem ji a dalo by se to naučit využít. potom jsem ale stejne přesel na klasiku. ono jak pulzujes tak zas muzes víc amper,teda musíš víc amper. a to už zas mužeš lehce přepísknout. co se mi při zkouškách nelíbí byli stehny po 5cm to je o nicem . když budu preskakovat tak to bude jak karpaty, to když jsem jel v kuse jednu housenku ,tak se to jen prohlo.

Nastehuj to, klidne i necelistve jak ti radil kolega, nech to pozinkovat a zacinuj to po zinkovani.

Offline

 

#61 07-01-2019 22:30:00

sutneosv
Člen
Registrovaný: 12-07-2013
Příspěvky: 24

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

Nejsem specialista na svařování, ale napadlo mě - podložit páskem plechu a celé to jenom bodovat , pozinkovat a spáry a důlky od bodování zacínovat.  Nebo to jenom spájet? existuje i cínovací pasta na železo , když to bude podložený páskem plechu, tak by mohl fungovat kapilární efekt jako u měděných trubek? na tu pastu stačí cca 200 °C
Kdyby se to jenom pájelo, tak ty plechy nejdřív pozinkovat?

Editoval sutneosv (07-01-2019 22:33:54)

Offline

 

#62 08-01-2019 11:08:36

peprnik
Člen
Registrovaný: 07-05-2014
Příspěvky: 377

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

a co tak tig brazing? tzn. spájet to bronzem?

Offline

 

#63 08-01-2019 23:59:49

pat
Člen
Místo: Č.R.
Registrovaný: 15-04-2016
Příspěvky: 1256

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

Už jsem to tady jednou psal  plech nejde zinkovat pokroutí se a udělají se boule

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS