SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 16-01-2019 21:08:19

DaliborH
Člen
Registrovaný: 16-01-2019
Příspěvky: 1

Svařování mat.12050 a 12071

Ahoj,potřebuji na plech tl.3 mm mat.12071 (C67) přivařit čep pr.18 mm mat. 12050 (C45).Chci to vařit metodou MIG MAG.Poradí mi někdo jaký použit drát a jaký plyn.Děkuji

Offline

 

#2 17-01-2019 08:42:32

kemppin
Člen
Registrovaný: 24-05-2011
Příspěvky: 882

Re: Svařování mat.12050 a 12071

ok autrod 16.95 esab   plyn M21


Už jenom doma.
KEMPOWELD 4000w , AFIN 280AC/DCw ,  KITIN 1700hf , KM 12c , BERLAN BPS 40 ,
autogen + řezací RS 12 , ARISTO tech , ARISTO air

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS