SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#76 11-02-2019 18:15:04

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 710

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

pat napsal(a):

Fronius Magic Wave 2200  ale ono je to jedno ,těch značek je více. Já jsem spíše reagoval jak já píši  o prskáni tak to je ono. Tak já v práci svařuji. Jestli to tak jde nazvat. Třeba jak jsme psali o těch kuklách ,že mám samý zápal. Tak že pro mě špatná kukla je vcelku průser.

patíku jak velkou mezeru mezi plechy to ještě snese,aby to nekáplo? nejlíp žádnou,ale?


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#77 19-02-2019 19:54:22

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 710

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

brousim,brousim brousim brousim merim merim měřim měřím brousim. . . .  .  .  .  .  .   .    .     .     .


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#78 11-03-2019 19:11:36

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 710

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

já už takto na stehováno
https://i.postimg.cc/m1GfkDxH/IMG-20190311-174039.jpg https://i.postimg.cc/yW5nF5WL/IMG-20190311-174050.jpg


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#79 17-03-2019 18:39:22

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 710

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

mám hotovo vypadá to tak jak jsem potřeboval
https://i.postimg.cc/tZ8tZGJS/IMG-20190317-093935.jpg https://i.postimg.cc/FfRjTHJC/IMG-20190317-123847.jpg

Editoval pawka (17-03-2019 18:40:45)


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#80 17-03-2019 19:05:48

2212
Člen
Registrovaný: 13-05-2018
Příspěvky: 15

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

Čo to bude ?

Offline

 

#81 19-03-2019 17:12:44

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 710

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

tak tento tyden jsem vysvařel asi deset dírek a ty vpravo zase vyříznu avevařím pásek 100 na 400mm,  pak zavařit díru pro šroub na majak a je hotovo.


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#82 21-03-2019 19:44:39

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 710

Re: Svařování plechu 1,2mm svar dlouhý 1900mm

šroub na maják , říkám tomu intimní sváření.

https://i.postimg.cc/MnzgWTBq/IMG-20190320-171822.jpg https://i.postimg.cc/2q6JZKTt/IMG-20190320-174143.jpg https://i.postimg.cc/4Ywqngvt/IMG-20190320-175410.jpg


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS