SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#176 15-03-2019 07:23:05

KMU1
Člen
Registrovaný: 08-11-2009
Příspěvky: 305

Re: MAGNUM MIG 208 ALU SYNERGIA

Ano, to se stalo mě, nepomohlo přesušení, ani změny proudu, novější várka pak hořela normálně.

Offline

 

#177 15-03-2019 08:10:03

Atlan
Člen
Registrovaný: 18-07-2011
Příspěvky: 1035

Re: MAGNUM MIG 208 ALU SYNERGIA

Skus tietp eektrody
http://www.zvaracky-brusivo.sk/kategori … da-evb-50/

Zvara sa s nimi subjektivne lepsie ako s eb121 su aj lacnejsie.

Offline

 

#178 15-03-2019 09:48:23

Famater
Člen
Místo: Hradec Králové
Registrovaný: 24-01-2012
Příspěvky: 2354

Re: MAGNUM MIG 208 ALU SYNERGIA

Je třeba se smířit s faktem, že u bazických je vznik kráteru jejich vlastnost. Proto mají bazické eldy větší průvar, protože ten kráter usměrňuje (soustřeďuje) proud plynů. Dále že jsou navlhavé a předepsané sušení je při teplotě cca 340°C. Vytvoření kráteru nemůže být příčinou zhasnutí oblouku. Hořící oblouk je možné natáhnout mnohem více než odpovídá průměru eldy (doporučovaná délka oblouku) plus hloubka kráteru. Spíš se jedná o ochlazení vlivem vlhkosti- jedná se nejen o vodu volnou, ale i vázanou, tedy spotřeba tepla na sušení je velká. Když mám nějakou vlhkou elektrodu, tak při větším proudu upálím cca 2-3 cm na nějakém kusu železa a pak nastavím potřebný proud a svářím.


TP1500, KITin 170LA, JLT250 ACDC,vodní chlazení vl. výroby, hořák SR18, Binzel SR26 s pot., Plasma CUT55, autogen PB-kyslík
Křemíková 3fáz 200A vl. konstrukce

Offline

 

#179 15-03-2019 12:36:14

KMU1
Člen
Registrovaný: 08-11-2009
Příspěvky: 305

Re: MAGNUM MIG 208 ALU SYNERGIA

Ano, se vším souhlasím, ale i když jsem elektrodu rozžhavil do červena a pak skusil svářet, stejně po 2-3 sec zhasla. Ta samá, ale jiná šarže byla ok. Než jsem na to přišel, trvalo to přez hodinu (hledal jsem závadu v přívodu, prodlužce, zemění....). Přitom, když mi upadne na konci obal a škrtáním se snažím holý drát upálit, natáhnu oblouk i na centimetr.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS