SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 24-06-2019 15:07:51

pafik1605
Člen
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 400

svaření plechovek od coly

Taková žertovná věc, svařit dvě pixly od coly.  Zkoušel jste to někdo?
Ty pixly jsou lakovaný. Takže jsem ten rantl, co jsem chtěl svařit, obrousil šmirglem, pak brusnou houbičkou a nakonec odmastil. Pixly jsem dal k sobě a přes ten obroušenej lem jsem položil kus oceli, kterej se opíral o stůl, kvůli kontaktu. Ale nedopadlo to dobře; vždycky to při zapálení prsklo a hrozně se to očoudilo a tím pádem byl konec. Tak nevím; odhadnul bych to na špatný uzemnění, ale netuším proč. Snažil jsem se, to obrousit docela fest. Proud tam byl celkem žádnej, 11A.

Offline

 

#2 24-06-2019 16:33:08

ivko
Člen
Registrovaný: 13-03-2012
Příspěvky: 603

Re: svaření plechovek od coly

Treba to aj predohriať...

Ale osobné odporúčanie je neplytvať v prvopm rade časom a v druhom plynom na hlúposti. Je to sakra tenký material, ktorý takmer nikdy nepotrebuješ zvárať, teda si ani nemusíš dokazovať či to dáš alebo nie. Aspon mne sa za 12 rokov nestalo aby som potreboval zvárať tak tenký hliník

Offline

 

#3 24-06-2019 17:35:55

vyrobca
Člen
Místo: Bratislava
Registrovaný: 05-05-2012
Příspěvky: 992
Web

Re: svaření plechovek od coly

uz som to tu raz niekde daval, kedysi veelmi davno..
http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/3907_imag1245.jpg
zelezne plechovky a hlinikove plechovky..

Editoval vyrobca (24-06-2019 17:36:55)


Formica FOR mig 169, Kuhtreiber KIT in 1500 HF, ALFA in Pegas 40A Plazma, Welder Fantasy JET TIG III AC/DC 200 3w1 IGBT PFC PLASMA, Dnipro M SAB 210,
speedglas 9100XX, Bomar STG 120, Kompresor Parkside PKO 400 B2, Profi3Dmaker, pieskovaci box Lincos 110L, klima Whirlpool PACW12CO :-)
https://goo.gl/d8VszQ - vypocet rozostupov tyciek v rame

Offline

 

#4 25-06-2019 12:02:26

pafik1605
Člen
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 400

Re: svaření plechovek od coly

ivko: dobrá rada nad zlato .....
výrobca: já jsem to kdysi viděl, proto jsem to chtěl zkusit. Ale o úpravě před vařením ani slovo. Jediné, co vidím je, že tohle je svařené přes dno a já jsem zkoušel opačnou stranu.

Offline

 

#5 25-06-2019 12:20:48

vyrobca
Člen
Místo: Bratislava
Registrovaný: 05-05-2012
Příspěvky: 992
Web

Re: svaření plechovek od coly

pafik - ziadny predohrev.. normalne som to zvaril.. len ked zacinas, tak musis zacat tavit pridavny material ktory sa ti musi rozliat ako prvy.
na prvy krat kym si nastavis tie spravne parametre to nezvari snad nikto... len musi byt riadne nabrusena spicka aby si sa triafal oblukom presne tam kam chces. a samozrejme poriadna kostra..
a na opacnej strane mas samozrejme lem.. ten je tak trochu problematicky, kedze je to tam poprekladane..


Formica FOR mig 169, Kuhtreiber KIT in 1500 HF, ALFA in Pegas 40A Plazma, Welder Fantasy JET TIG III AC/DC 200 3w1 IGBT PFC PLASMA, Dnipro M SAB 210,
speedglas 9100XX, Bomar STG 120, Kompresor Parkside PKO 400 B2, Profi3Dmaker, pieskovaci box Lincos 110L, klima Whirlpool PACW12CO :-)
https://goo.gl/d8VszQ - vypocet rozostupov tyciek v rame

Offline

 

#6 25-06-2019 12:29:07

pafik1605
Člen
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 400

Re: svaření plechovek od coly

Jasně že ne předehřev, vždyť je to tenký. Ale jak jsi to čistil? Ty pixly jsou lakovaný. A jak jsi chytnul kostru? To se nedá jen tak  chytit do kleští, to je z toho placka. smile

Editoval pafik1605 (25-06-2019 12:30:01)

Offline

 

#7 25-06-2019 12:36:43

ihlan
Člen
Místo: Nový Svet
Registrovaný: 11-05-2012
Příspěvky: 2242

Re: svaření plechovek od coly

pafik dotoho hentie plechovky som videl nazivo aj to drzi wink
tiez ti dam dobru radu zober magnet a najdi si plechovky ktore su ocelove big_smile vela ludi nevie ze su alu a ocelove big_smile
ivko to ze si to nepotreboval neznamena ze niektori ludia nerobia nejake druhy vymennikov kde je milion tenkostennych rurok
hento je trening na nieco take co robil vyrobca kde chirurgicky zvaral milion plosiek vedla seba.
okrem ineho je to isty druh reklamy ked to ukaze niekomu kto ktebe pride kopa ludi to nedokaze lebo prepali stenu wink

alu som necistil ale cistil som konzervy tam je skor vnutri folia to som opaloval tie alu je na youtube ako to ocistit pozri tam.

Editoval ihlan (25-06-2019 12:39:00)


Link : Stavba kompresora www.bit.ly/2fywe1u  Lacne hobby CO2 zvaracky www.bit.ly/2EO3SQk Kukly www.bit.ly/2eSAlrB
Hladam zvaracku do XXX http://bit.ly/2wDObaP Pasove Pily www.bit.ly/2iOcpXj TIG www.bit.ly/2KdU02O

Offline

 

#8 25-06-2019 12:44:03

vyrobca
Člen
Místo: Bratislava
Registrovaný: 05-05-2012
Příspěvky: 992
Web

Re: svaření plechovek od coly

cistil som to mosadznou kefkou od cinana.. kostru som opatrne chytil cez ten lem..


Formica FOR mig 169, Kuhtreiber KIT in 1500 HF, ALFA in Pegas 40A Plazma, Welder Fantasy JET TIG III AC/DC 200 3w1 IGBT PFC PLASMA, Dnipro M SAB 210,
speedglas 9100XX, Bomar STG 120, Kompresor Parkside PKO 400 B2, Profi3Dmaker, pieskovaci box Lincos 110L, klima Whirlpool PACW12CO :-)
https://goo.gl/d8VszQ - vypocet rozostupov tyciek v rame

Offline

 

#9 25-06-2019 17:27:57

pafik1605
Člen
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 400

Re: svaření plechovek od coly

Prima, tak až opadnou ty vedra, tak se na to zase mrknu. smile
Že jsou některé pixly ocelové, to mě teda nenapadlo. Myslel jsem, že je to všechno hliník.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS