SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 28-09-2019 11:39:01

Michael9
Člen
Registrovaný: 28-09-2019
Příspěvky: 1

Svaření oceli 304 a 4130

Dobrý den, potřebuji svařit ocel 304 s 4130. Je prosím možné tyto třídy svařit TIGem? Pokud ano, jaký přídavný materiál je vhodné použít? Děkuji moc za rady.

Michael

Offline

 

#2 28-09-2019 17:17:47

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3579

Re: Svaření oceli 304 a 4130

Pro takovéto heterogenní materiálové kombinace se dá použít buď přídavný materiál podle "horšího" materiálu nebo raději nějaký přídavný materiál pro takové speciální použití. Každý výrobce má něco z daného oboru ve svém systému. Např. ESAB má k tomu účelu drát OK TIGROD 312. Vždycky ale záleží na budoucím zatížení takového spoje. Konstruktér by měl podle toho přídavný materiál určit!

Offline

 

#3 28-09-2019 18:48:53

Frank
Člen
Místo: USA
Registrovaný: 24-11-2007
Příspěvky: 1716
Web

Re: Svaření oceli 304 a 4130

Michael9 napsal(a):

Dobrý den, potřebuji svařit ocel 304 s 4130. Je prosím možné tyto třídy svařit TIGem? Pokud ano, jaký přídavný materiál je vhodné použít? Děkuji moc za rady.

Michael

Tak jak píše jirkati - přechodový příd. mat. ER 309, ER 312 ap.

Offline

 

#4 28-09-2019 19:52:08

pat
Člen
Místo: Č.R.
Registrovaný: 15-04-2016
Příspěvky: 1763

Re: Svaření oceli 304 a 4130

já nikde nemůžu najít či svařím materiál 304 si drátem 347 si ? Jen se všude píše že 437 je odolná na mezikrystalickou korozi .To je sice dobře ale co to udělá jinak?

Offline

 

#5 28-09-2019 20:38:17

Frank
Člen
Místo: USA
Registrovaný: 24-11-2007
Příspěvky: 1716
Web

Re: Svaření oceli 304 a 4130

pat napsal(a):

já nikde nemůžu najít či svařím materiál 304 si drátem 347 si ? Jen se všude píše že 437 je odolná na mezikrystalickou korozi .To je sice dobře ale co to udělá jinak?

Nic špatného nenastane, když mat 304 svaříš přídavným ER 347. smile

Offline

 

#6 28-09-2019 20:50:59

pat
Člen
Místo: Č.R.
Registrovaný: 15-04-2016
Příspěvky: 1763

Re: Svaření oceli 304 a 4130

Frank....no já jsem měl strach  používáme ho na pružinky tak je tvrdší .Tak jsem měl strach či to nebude křehké a praskat to.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS