SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#101 21-05-2020 23:06:25

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 363

Re: Elektroda se při zapálení přilepí

Jak je vyse psano nekdy ty proudy nesedi a hodne!!! Ja varim bezne s esab 121 2,5 slabsi materialy (2mm stena) na 50-55A a kdybych pridal treba na 70 nezavaril bych nic jen bych nadelal diry. Elektrody maji mit proud 80-120A no a kdyz nastavim 100 tavi se to jako krava elektroda do toho leti fofrem a svar stoji za malo ale i na silnem materialu tech 120 je utopie to uz nevari moc dobre. Takze ladit a zkouset.

Offline

 

#102 22-05-2020 01:49:06

Joe66
Člen
Místo: Vranov nad Toplou-Presov
Registrovaný: 20-04-2010
Příspěvky: 1158
Web

Re: Elektroda se při zapálení přilepí

Este som nikdy na 2,5 nenastavoval 120Amper  . Par amperov som pridal ked som varil na 5x 25metrovych predlzovackach  ale nikdy 2,5 na 120 amper . 3,2  sa ladi okolo 120 a viac  amper


Kutil s.r.o.

Offline

 

#103 22-05-2020 08:18:11

Famater
Člen
Místo: Hradec Králové
Registrovaný: 24-01-2012
Příspěvky: 3126

Re: Elektroda se při zapálení přilepí

Potřeba nastavit větší proud nemusí být způsobena jen tím, že nastavení proudu "kecá". Pokud má svářečka nevhodnou dynamickou charakteritiku špatně zapaluje, oblouk zhasíná (hlavně při malých proudech) elektroda se připepuje. Zvýšení proudu oproti běžným hodnotám pomáhá tyhle potíže kompenzovat.


TP1500, KITin 170LA, JLT250 ACDC,vodní chlazení vl. výroby, hořák SR18, Binzel SR26 s pot., Plasma CUT55, autogen PB-kyslík
Křemíková 3fáz 200A vl. konstrukce

Online

 

#104 22-05-2020 10:54:16

Brembo
Člen
Registrovaný: 24-04-2012
Příspěvky: 539

Re: Elektroda se při zapálení přilepí

predpísané prudy na krabiciach su vždy orientačné. Vela záleží od podmienok a medzery,stavu materiálu,očistenia,vlhkosti elektrod. Ja vždy nastavím zhruba stred zváracieho prudu a potom podla potreby doladujem. Nie je problém s troškou cviku zvárat 2,5 elektrodou pri prude 50A,ked to situácia vyžaduje. Niekedy je potrebné zvar prevarit 2x,napríklad ked je medzera vačšia,použije sa malý zvárací prud,zvar sa očistí a prebrusi a zvarí opat vačším prudom. Síce to nie je predpísaný sposob,no podmienky su zvačša uplne mimo,než laboratorne podmienky pre zváranie,aké si predstavuje výrobca.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2020


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS