SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1 … 11 12 13 14 15 … 23
Hilty a Makita su diskont/hyper-super markety ? pocuvaj...nechlasci tolko
Editoval pavol.sk (18-09-2020 13:56:02)
Offline
Lídl asi spíše spoléhá na to, že reklamace vyřídí výměnou zboží kus za kus, popř. vrácením peněz. Proto asi nemají ani svoje servisy. U těch marketů typu Obi a Hornbach bych taky nesázel na nějaké špičkové servisy po osobní zkušenosti.
Offline
varok napsal(a):
Lídl asi spíše spoléhá na to, že reklamace vyřídí výměnou zboží kus za kus, popř. vrácením peněz. Proto asi nemají ani svoje servisy. U těch marketů typu Obi a Hornbach bych taky nesázel na nějaké špičkové servisy po osobní zkušenosti.
Zemny vrták Zipper. V záručnej dobe je akákoľvek závada riešená výmenou za nový kus. Mne sa po záruke rozbil kryt vzduchového filtra a nový sa zohnať nedal. Teda nie oficiálnou cestou. Zohnal som ho tak, že som zohnal kontakt na človeka, ktorý chodí s dodávkou raz za dva mesiace do Nemecka a dovezie plné auto Zipper náradie. Všetko možné od cirkuláriek, cez kompresory až po vibračné platné. Všetko náradie, ktoré bolo zákazníkom v záruke vymenené. Niektoré rozoberie na súčiastky, niektoré opraví tak že z dvoch či troch poskladá jeden a toto potom predáva prostredníctvom inzercie. U neho som si aj kryt filtre kúpil.
Offline
To je normální tržní kapitalismus. Pokud je pro prodejce ekonomicky výhodnější nechat vyrobit a nekoupit nějaký typ výrobku a záruční reklamace řešit výměnou místo opravou, tak to tak udělá a nějaký servis ho vůbec netrápí...
Offline
To nemá s kapitalismem nic společného. Naopak je to EuroUnijní socialismus! Za prvé díky socialistickým odvodům a daním, kdy jsou výrobci nuceni vyrábět v komunistických diktaturách s otrockou cenou práce a za druhé, díky socialistickým zákonům "chránícím" spotřebitele, kteří mohou zboží v záruční lhůtě defakto zničit a veškeré náklady dostanou zpět.
Offline
Díky všem kteří něco poradili - hlavně k věci - třeba ke zprovoznění TIGu na té Lidlovské multifunkční svářečce, tj. v duchu názvu vlákna...
Rady nastuduji a možná se i podělím o zkušenost, pokud to zde ještě bude o sváření a né o ...
@dede - mimochodem 3-5 let záruky v tomto případě je někde-kdekoliv v EU zákonně ukotveno? Naopak jinde jde o ekonomiku, kapitalistickou říkají tomu plánované zastaravání a ochrana spotřebitele formou zákonné záruky je pouze "socialistickou" odpovědí na ten kapitalistickej podvod na zákazníka
Editoval Grad (18-09-2020 07:32:57)
Offline
Grad: Jojo, každý výrobce touží mít pověst výrobce šmejdů. Proto vše konstruuje jenom na dobu záruky a kdyby to, nedej Bože, neumřelo měsíc po záruce, tak tam ještě montuje kurvítka. A nadšený zákazník hned běží znovu koupit stejný nebo inovovaný výrobek stejného výrobce. Prostě světové spiknutí.
Sputnik hadr.
Editoval dede (18-09-2020 08:22:39)
Offline
Lenze EU pripravuje zakon kvoli tym kazitkam proti planovanej zivotnosti...
co sa tyka elektrospotrebicov tam to bolo dokazane a dokonca su PDFka kde si vies vypocitat zivostnost kondikov
teda aku maju zivotnost v urcitych podmienkach
a aby sme neodpobocili od politiky k konspiraciam ostaneme pri tom buracom hilti kladive ale v zelenom od lidla
budu ho mat buduci tyzden
mozete sa dalej pretahovat kto snim spravi menej dier
Offline
Vyrobce vyrobi to (za tolik), co si zakaznik (odberatel/retezec...) zada. A u levneho zbozi tam casto ani neni napsany.
Tobe se nikdy nestalo, ze u veci, ktera byla vicemene ulozena a malo pouzivana casem zkrehly a zacaly se lamat plasty? Nebo se gumove polepy zmenily v lepkavou s*acku?
Stejne tak jako v parcich za 30/kg nebude namleta svickova, ale separat.
Na druhou stranu, pred par lety jsem z krabice vylovil stary iPod (pro mladsi - prehravac hudby) a i po 20 letech mu baterka normalne fungovala (pravda, stal tenkrat hafo penez). Ktera Lionka to dneska da?
Takze predstava "chcipne to za 2*365+1 dni je moc, ale min stabilizatoru do plastu, kondenzatory na mensi napeti.... jsou realita, dneska bohuzel i u znackovych vyrobcu (ty kondiky byly v nejakem Sony DVD prehravaci).
Offline
Jak tato multifunkce z Lidlu umí vařit tenké plechy? Už to někdo zkoušel? Případně foto? Jde hlavně o karosarinu.
Offline
dede napsal(a):
Grad: Jojo, každý výrobce touží mít pověst výrobce šmejdů. Proto vše konstruuje jenom na dobu záruky a kdyby to, nedej Bože, neumřelo měsíc po záruce, tak tam ještě montuje kurvítka. A nadšený zákazník hned běží znovu koupit stejný nebo inovovaný výrobek stejného výrobce. Prostě světové spiknutí.
Sputnik hadr.
Přesně takhle to funguje. Jen se tomu neříká spiknutí ale kartel. První kartel byl, když se General Electric, Tunsgram, Osram a myslím Philips v roce 1924 dohodli na umělém snížení životnosti žárovky.
Offline
Grad napsal(a):
Juraj.A napsal(a):
pat napsal(a):
Mně by zajimalo kde na to koupím podávací rolky? Je to na trubičku. Jestli nebudou někde u masa v regále:
Ak Ti môžem poradiť, tak na Aliexpresse. Mal som ich doma za dva týždne a za veľmi dobrú cenu.
https://www.aliexpress.com/item/4000129 … 4c4dbGHTs5
Alebo ešte pozri tu, je tam väčší výber.
https://www.aliexpress.com/item/3296143 … web201603_Dovolím si několik zvídavých dotazů.
1. Jak tam sedí ty Alíkovské kladky? Tloušťka kladky je v reálu totiž 15,5/18,5 mm a v nabídce je pouze 10 mm. Jsou v realu potřebné podložky?
2. V čem konkrétně spočívala úprava toho vozíku na dvě láhve?
3. Argon bude / je i na TIG? Který hořák bude / je použit, s ventilkem nebo tlačítkem + dodělaný elmag.ventil?
Ospravedlňujem sa, že mi to trvalo tak dlho, ale pekné počasie dlho nebude a ja potrebujem dostať stavbu dielne pod strechu. Takže netreba zbytočne písať, všetko podstatné som povedal v priloženom videu.
https://photos.app.goo.gl/GsB622kEqb8awQdg7
Offline
pafik1605 napsal(a):
pavol.sk napsal(a):
nema vlastny servis ale ma na to zazmluvnenu firmu ktora to za nich roby ano je to Hecht byvale Werco
Smlouva je cár papíru. Dneska platí, zítra se dá vypovědět. Pokud to chceš nazvat správně, tak má "smluvní servis". Není to totéž, jako vlastní, ale lepší než nic. Nicméně to že ti někde prodaj pytlík do vysavače, to má umět prodejna, na to není potřeba servis. Zrovna tak příslušenství. Servis je na odborné zásahy do zařízení, ne na nasazení nové hadice k vysavači.
Ved na to som tiež narážal. žiadne náhradné dieli,žiadna oprava. V rámci reklamácie vymenia kus za kus alebo vrátia peniaze. Po ukončení záručnej doby smola,maximálne si niečo doobjednat z príslušenstva-ked ešte bude,pretože každé 2 roky má ten model iné označenie s nejakámi zmenami. Skuste si objednat len vypínač na niektorý strojček,či už v záruke alebo mimo. Alebo opravu mimo záruku.Nepomože ani kompernass. Ja som stratil bloček,tak som skusil opravu mimo záručnej doby,na vlastné náklady. Odpoved z kompernassu-žial nevieme Vám dodat náhradný diel alebo Vám brusku opravit.
Editoval Brembo (21-09-2020 13:24:52)
Offline
Tak také buracie kladivo nedá ani Hikoki tí daju len 46J ,1340 W pri 18,5 kg. Makita tiež nestíha, pri 10,8 kg dá len 18,5J,alebo pri 15,3 kg len polovicu Joulov.
Offline
Za seba mozem povedat, ze lidl mi este nikdy nic neopravil - ci to bola pokosovka, rozbrusovacka, svetlo, atd. , tak vzdy vymenili kus za kus, a a ked uz nebolo, tak vratili peniaze
Offline
Dnes som v lidli bol bojovali ci peniaze alebo servis velka kosacka 2 mesiace pouzivana asi kupena pred letom...
nemal som chut tam pockat ako to dopadne ale mudrovali SBSkar veduci zmeny a zakaznik..
Offline
rcp napsal(a):
Za seba mozem povedat, ze lidl mi este nikdy nic neopravil - ci to bola pokosovka, rozbrusovacka, svetlo, atd. , tak vzdy vymenili kus za kus, a a ked uz nebolo, tak vratili peniaze
A to je problém? Ak Ti vymenia, alebo vrátia peniaze, tak je to v pohode. Ak sa Ti pokazí napr. zváračka za 199€ deň po záruke, tak máš smolu. Ale zase na druhej strane si ju pouźíval tri roky, čo je 6 Centov na deň. Takže zase nie je o čom diskutovať. Kúpiš v Lidli novú a máš zase 3 roky záruku.
Offline
ihlan napsal(a):
Dnes som v lidli bol bojovali ci peniaze alebo servis velka kosacka 2 mesiace pouzivana asi kupena pred letom...
nemal som chut tam pockat ako to dopadne ale mudrovali SBSkar veduci zmeny a zakaznik..
SBS-kára by som tak rýchlo poslal tam zatiaľ došiel na tento svet, že by aj zabudol načo v tom Lídla je. Čo on má čo vyhrávať do riešenia reklamácie? On je tam snáď na niečo iné nie?
Offline
Juraj.A napsal(a):
rcp napsal(a):
Za seba mozem povedat, ze lidl mi este nikdy nic neopravil - ci to bola pokosovka, rozbrusovacka, svetlo, atd. , tak vzdy vymenili kus za kus, a a ked uz nebolo, tak vratili peniaze
A to je problém? Ak Ti vymenia, alebo vrátia peniaze, tak je to v pohode. Ak sa Ti pokazí napr. zváračka za 199€ deň po záruke, tak máš smolu. Ale zase na druhej strane si ju pouźíval tri roky, čo je 6 Centov na deň. Takže zase nie je o čom diskutovať. Kúpiš v Lidli novú a máš zase 3 roky záruku.
problem to nie je, prave naopak - je to vyhoda
ale to bola reakcia na temu "Lidl-Servis" - aj podla mojho skromneho nazoru lidl nema ziadny fungujuci servis
na druhej strane chapem, ze je to idealny obochod pre ludi dochodkoveho veku - poprechadzaju, zabiju cas, nakupia rohliky, pomarance, spotrebny tovar a ak kutil dochodca chce, kupi este aj cirkularku, zvaracku, pripadne trubickovy drat .......
Editoval rcp (21-09-2020 19:57:10)
Offline
rcp napsal(a):
Juraj.A napsal(a):
rcp napsal(a):
Za seba mozem povedat, ze lidl mi este nikdy nic neopravil - ci to bola pokosovka, rozbrusovacka, svetlo, atd. , tak vzdy vymenili kus za kus, a a ked uz nebolo, tak vratili peniaze
A to je problém? Ak Ti vymenia, alebo vrátia peniaze, tak je to v pohode. Ak sa Ti pokazí napr. zváračka za 199€ deň po záruke, tak máš smolu. Ale zase na druhej strane si ju pouźíval tri roky, čo je 6 Centov na deň. Takže zase nie je o čom diskutovať. Kúpiš v Lidli novú a máš zase 3 roky záruku.
problem to nie je, prave naopak - je to vyhoda
ale to bola reakcia na temu "Lidl-Servis" - aj podla mojho skromneho nazoru lidl nema ziadny fungujuci servis
na druhej strane chapem, ze je to idealny obochod pre ludi dochodkoveho veku - poprechadzaju, zabiju cas, nakupia rohliky, pomarance, spotrebny tovar a ak kutil dochodca chce, kupi este aj cirkularku, zvaracku, pripadne trubickovy drat .......
Vidíš - môj prípad. Dôchodca - neúnavný kutil. )
Offline
Juraj.A napsal(a):
Vidíš - môj prípad. Dôchodca - neúnavný kutil. )
Ty nemáš v rodině nikoho, kdo by to po tobě zdědil a pokračoval v tom, že si kupuješ takový sra...y?
Offline
Nie kazdy ma taky dochodok ako ty PAFIK pre tych co sa nehanbia si kupit svorku na rury bude v Kauflande a cervena
najdete to v novom letaku akurat este nieje online ale papierovy uz je.
PS: a tu kozu som mal asi dat do ineho vlakna ..... sakra...
Editoval ihlan (22-09-2020 09:46:43)
Offline
ihlan: To víš, málo lidí má stotisícovej důchod
Když to nepotřebuju opravdu nutně a nemám na tu kvalitní věc, tak si jí radši nekoupím. Vždycky to jde nějak vyřešit.
A až zhebnu, ať se o to zeťáci poperou. Aspoň si na mě vždycky vzpomenou, až budou svařovat nabo kovoobrábět, tak si řeknou, tohle jsem zdědil po tchánovi
Offline
Anebo těmi červenými zázraky naplní inzerci...
Offline
Byl bych vklidu. Dnešní mládež nepozná soustruh od pračky, takže když zdědí nějaké prapodivné krabičky, tak barva už bude druhořadá. Pak to skončí ve skupině na FB s dotazem co to je a kolik za to.
Offline
Stránky: 1 … 11 12 13 14 15 … 23