SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 16-01-2012 11:04:54

DDS
Člen
Registrovaný: 16-01-2012
Příspěvky: 2

Svařování Wolframu

Zdravím, má někdo zkušenost se svařováním wolframu?

Offline

 

#2 16-01-2012 11:30:45

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2381

Re: Svařování Wolframu

Pokud se nepletu nekde jsem cetl o svareni wolframu  laserem kvuli jeho vysoke teplote taveni.Mohu se zeptat co z wolframu chcete svaret? Myslim ze volframove kontakty se odporove boduji.


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#3 28-12-2020 17:00:09

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 3891
Web

Re: Svařování Wolframu

Elektroda, původně TIG (typ neznámý) - půjde přivařit k běžné oceli? Obalenou elektrodou?
Šel bych to zkusit, ale už jsem línej jít dolů do dílny.

Třeba už někdo něco podobného zkoušel a ušetří mi trápení. big_smile


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa. A nově také dřevorubci.
Plasmy. Přímočaré pily ocasky. Ruční orbitální pila (za studena). Utahováky. Sbíjecí kladiva. Plošiny. Jeřáby.
Vaření obalenou elektrodou (Lorch).
Práce ve vysokých výškách a v hlubokých hloubkách. Práce v jedovatých a výbušných atmosférách. Nic levného.

Offline

 

#4 28-12-2020 18:39:36

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3916

Re: Svařování Wolframu

Pro jakékoliv svařování je potřeba přinejmenším tavná teplota daného materiálu. A protože tavná teplota wolframu je 3422 stupňů pana Celsia, tak už moc možností pro svařování nezbývá. Proto se pro svařování wolframu používá prakticky jen laserový paprsek. Za vysokých teplot wolfram intenzivně reaguje s kyslíkem (známe ze svařování TIG), proto je nutné při jeho svařování použít až extrémně čistý ochranný plyn - argon.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS