SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
Dobře, tak tedy pojedu po starému na tupo a pokud možno bez mezer. Děkuji
Offline
varok napsal(a):
podloží proužkem plechu.
toto je standardní metoda, takto se svařují např. expanzní, nebo tlakové nádrže. Ničemu to nevadí a je zaručeno že svár bude OK.
Offline
Karosáři to dělají asi ze 2 důvodů, jestli jsem to dobře pochopil. 1. Je to pěkně slícované a za 2. Nepropalují díry skrz.
Offline
je to tak, propálenou díru lze opravit - ale jak to vypadá ze zední nepřístupné strany
Tak proč si komplikovat život když můžu použít pásek.
varoku - karosáři. Mám Berlingo se shnilými prahy. Karosařinu jsem dělal autogenem na mojí Praga Picolo - před skoro 50lety, od tý doby nic.
Co obnáší výměna prahů na Berlingu? Na co se připravit? co tam bude dále v hajzlu a bude nutno vyvařit?
Na auto jsem zespoda ještě nekoukal...
případně dej tip na nějaký Citroen/karosářský forum. Dík.
Offline
Forum nevím. Nevím jak vypadají ty prahy, ale jestli už jsou tzv. perník s chybějícími kusy, tak bude v háji i vnitřek a možná i kus podlahy co je za tím soklem. Berlingo jsem bohužel ještě nedělal. Ale možná by bylo nějaké videjko na trubce. To máte ještě ten starý typ nebo nějaký novější?
Offline
S berlingom mam tu cest...cele zle.
Prah original...cca 400e tusim.
Tak replika.... bude v perdeli predne celo prahu...a vnutro bude tiez na kasu...je to tenucke a zle vymyslene.
Domodelovat to ide ale je to hra na cas. Ak ho mas spravis to.
Budes musiet vyvarit vystuhu Astlpika /ta bude asi najskor mrtva/ zateka do nej a od nej to schyta prah...
Potom spodnu hranu ktora bude tiez KO a ak to budes mat tak tu repliku ide celkom slusne doklepat aby to bol na oko prijatelne.
Ale nerobil by som to za ziadne peniaze...aj ked nikdy nehovor nikdy.
Offline