SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Dobrý deň.Zvaroval som prasknuté veko motora briggs elektrodou S 642 ,ale stále mi to presakuje,tak ma napadlo skúsiť to prevariť elektródou S 641 na čistý hliník či by to nepomohlo upchať tie dierky.Ďakujem za rady.
Offline
tom30 napsal(a):
Dobrý deň.Zvaroval som prasknuté veko motora briggs elektrodou S 642 ,ale stále mi to presakuje,tak ma napadlo skúsiť to prevariť elektródou S 641 na čistý hliník či by to nepomohlo upchať tie dierky.Ďakujem za rady.
To zřejmě moc nepomůže. Čistý hliník má navíc vyšší teplotu tání než obvyklé odlitky z AlSi slitiny, což je spíš na závadu. Al součásti nasáklé olejem je nutno dokonale odmastit a pravděpodobně ohřát tak, aby se odpařil olej i ze všech pórů a až potom svařovat. I tak je často umění dosáhnout perfektně těsný svár. Někdy je nutné ten pórézní svár odstranit a celou proceduru opakovat.... Polopaticky ten postup dole vysvětlil bobobo.
Editoval Frank (01-03-2025 02:43:59)
Offline
Nech si poradit . Přeložím do praxe nesvařeče . Ohřívat plynovým hořákem dokud bude znát unikající jakýkoliv hořlavý plyn . Potom vyfrézovat fortunkou a zavařit . Pokud to napění , tak opět fortunkou odfrézovat , ale tak aby tam ten přechod mezi odlitkem a původním svarem zůstal a znovu zavařit . Před svářením zase dekl ohřát plynovým hořákem . Pokud se nejedná o nosný svar , lze hliník i zapájet . Je zde o tom vlákno . Je dost ukázet na YT . Trubičkové pájky s tavidlem jsou dostupné v obchodech se svářecím materiálem .
Dvojité sváření stejně aplikovat při sváření litiny .
Offline
Ok. Ďakujem za radu.
Offline
Stránky: 1