SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 23-08-2010 18:25:52

Misan
Člen
Registrovaný: 22-02-2010
Příspěvky: 35

Přípravky proti stažení svarem

Pánové,někdy to jsou docela boje.Rád bych se vás zeptal popřípadě kdo poradí s výrobou různých přípravků které urychlí a zjednoduší celkovou výrobu svařovaných výrobků.Sám používám různé materiály které pouze vkládám do svařenců před samotným dovařením nebo to různými kousky sheftuju aby se to nestáhlo,ale to se mi právě zdá docela zdlouhavé a ještě navíc se mi zdá že to není ono.Nemám na svařování velkou ocelovou blotnu jen dvě kozy a přes dva jekly.Pokud to není Vaše výrobní tajemství poradte nebo vložte i nějaké fota.Předem díky.Martin

Offline

 

#2 23-08-2010 23:00:58

svarovani
Člen
Registrovaný: 31-07-2007
Příspěvky: 182

Re: Přípravky proti stažení svarem

Když jsem se ještě učil na učnáku tak v posledním ročníku jsme dělavali židličky a stoly do škol a přípravky jsme měli udělaný z jeklů tak že to stačilo jen poskládat a nastehovat vždi úhlopříčně a pak se to celý svařilo. Stěma přípravkama už dělali i předešlí ročníky tak vždi to dobře fungovalo. Ale vono taky záleží jaká konstrukce se bude svařovat někde bude stačit jekl a jinde by byla zase lepší plotna. Na opakovanou výrobu přípravky určitě urychlý práci

Offline

 

#3 24-08-2010 06:21:58

Misan
Člen
Registrovaný: 22-02-2010
Příspěvky: 35

Re: Přípravky proti stažení svarem

No,ono je to pravda s tím postupem.Forichtung je taky dobrý,ale je to zase na tu seriovou výrobu.Je to fakt asi o trpělivosti si s tím vším vyhrát a neuspěchat nic.

Offline

 

#4 07-10-2012 20:03:15

francek
Člen
Registrovaný: 07-03-2009
Příspěvky: 4

Re: Přípravky proti stažení svarem

Čest, svařuji na ocelovém 1500/2500 rámu z U65. Je to rám s jednou podélnou příčkou a čtyřmi příčnými, což zaručuje tuhost rámu a hlavně při svařování mohu s hořákem i odspodu, což je při svařování na desce znemožněno. Celý rám mám na masivních kozách. Při výrobě jsem dbal na maximální přesnost už při nákupu úček, svařené to mám do milimetru přesně. TOŤ ZÁKLAD. Při svařování většího množství dílců (například bran) si na rám přisvěrkuji jekli, stačí kousky, do kterých vkládám svařovaný materiál. Vše musíš pravoúhle vyrovnat. Svařovaný materiál dále svěrkuji rychlosvěrkami k jeklům. Při svařování dbej na pořadí svárů. Nikdy nechoď dokola, ale snaž se svařovat úhlopříčně a nedělej celé sváry najednou. Nejdřív si všechno nastehuj. Stehuj tak, aby ti stehy nestahovali vnitřní úhly svařence, ale začínej na opačné straně i tak se ti to stáhne až až. Samozřejmě je nejlepší svařenec předehnout, ale to vyžaduje určitou praxi. Je také třeba myslet na to, že svár je kamarád a že ti v případě problémů může i pomoci. Podle druhu svařence můžeš například přidat svár na opačnou stranu a svařenec se ti srovná. Samozřejmě po vybroušení původního sváru. Svěrky sundavej až když to přiměřeně vystydne. Pokud budeš do svařence přivařovat příčky, pokud možno si nenechávej mezeru na kořen, jinak se ti všechno stáhne a zkroutí.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS