SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Také by mělo vypadnout jištění-pokud to neženu přez jistič 32A char. D. Jestlipak ten omezovací člen bránící vyššímu proudu není třeba přívod.
Offline
Nakoniec som tramsformátor nemusel sťahovať. Vzal som poriadnu svierku, trafo stiahol a zvaril ROZ. Ale zo zvarom nie som veľmi spokojný. Fotky zvaru tu radšej nebudem dávať.
Offline
nemusite sa bať že ste spravili opticky a mozno aj mechanicky zly zvar, je to tym že trafoplechy su obohatene kremikom kvoli hystereznym stratam (ich zniženie) a preto sa to dost tazko zvara v domacich podmienkach ale ak sa pozrieme zase na zvary MOTov je to o inom
Offline
Zváral som to RTB1 + usmerňovačom
Offline
ja som prevaroval MOT COčkom a od zvaru to malo dost daleko, ale drzi
Offline
Zvar drží, aj som ho prebrúsil ale mohol som to zvariť lepšie. Hlavne že to drží. Momentálne idem kúpiť podávač drôtu aj s horákom a s budíkmi na fľašu. Musím ešte vymyslieť ako budem chladiť ten horák, keďže je to vodou chladený horák. Videl som aj článok ako urobiť domáce chladenie ale neviem odkiaľ mám zohnať ten chladič cez ktorý bude pretekať voda. Rozmýšľal som kúpiť ten chladič čo býva pri vodných chladeniach počítačov ale neviem či to bude dobré. Má tu niekto nejaký nápad ?
Editoval JanoL (01-05-2014 22:31:17)
Offline
Jano, zajdi na šrotiště aut a vyber si. Já jsem na chlazení použil výměník topení ze škoda rapid, který jsem koupil nový za 108Kč u Kelly. Byl na modely s pravostr. řízením, tak by ho už nikdo nekoupil. Starší jakýkoli výměník dobře poslouží.
Offline
Nedávno jsem na vodníka předělával 2 svářečky u nás v práci: http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=5167 Je tam radiátor z topení ze škody 105-130. Nové stojí cca 400,-. Originál chladič do svářečky 4000,-. Ten z té škodaárny bohatě stačí. Jedlu tu svářečku jsem celý týden testoval na teplotu chlazení a bylo to ok (svařování na cca 240A)....
Offline