SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 28-06-2014 09:43:27

Uranin
Člen
Registrovaný: 03-03-2013
Příspěvky: 63

svařování transformátorových plechů

Má prosím někdo zkušenosti se svařováním transformátorových plechů.Jedná se mě především o trafa z mikrovlnek.Děkuji.

Offline

 

#2 28-06-2014 13:55:18

Uranin
Člen
Registrovaný: 03-03-2013
Příspěvky: 63

Re: svařování transformátorových plechů

Tak už vím,vyzkoušel sem stáhnot a přes vybrousit cca 2mm žlábek a vyvařit Migem.Docela dobré.

Offline

 

#3 28-06-2014 15:31:30

evik
Člen
Registrovaný: 20-04-2010
Příspěvky: 438

Re: svařování transformátorových plechů

Hmm, určo by Vám poradili v Třebíči, tam to na trafech zázraků používaj běžně,jak zde už bylo několikrát zdokumentováno...hi..no echt profi.

Offline

 

#4 29-06-2014 11:52:54

stále se učící
Člen
Registrovaný: 11-12-2013
Příspěvky: 21

Re: svařování transformátorových plechů

Obávám se, že se slečna Evik mýlí. Třebíčská firma běžně dováží celé svářečky z Číny. Tak jsem se o tom dočetl v jednom z vláken. Firma prostě nevyrábí, ale komplet doveze hotový. No nevadí, každý se jednou zmýlí, to je lidské.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS