SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 04-08-2014 22:16:27

kachlička
Člen
Registrovaný: 11-02-2014
Příspěvky: 27

Al na Ti

Zdravím dokázal by mi někdo odpovědět zda je možné na titanový plech gr.1  síly 0,5mm nanést hliníkovou vrstvu prostým ponořením do hliníkové taveniny ?  Eventualně za použití nějakého tavidla ? Nehrozí přitom deformace titanového plechu ? Následný spoj bude namáhán spíše tepelně , trochu jako sendwitch dno u moderního nádobí kde má vrstva Al zprostředkovat lepší rozvod tepla do míst kde není nádoba v kontaktu s plamenem.

Editoval kachlička (04-08-2014 22:17:58)

Offline

 

#2 06-08-2014 20:34:52

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3921

Re: Al na Ti

Na titanový plech se nedá nanést jakákoliv vrstva pouhým namočením do taveniny. Je to vlastnost Ti, resp. jeho povrchové vrstvy. Vytváření povrchových oxidů je ještě rychlejší, než u Al a jejich odstranění je mimořádně složité.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS