SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 07-02-2016 12:57:02

fmodel
Člen
Registrovaný: 21-11-2014
Příspěvky: 468

Friction Welding

Zdravím kolegové ,potřebuji radu zkušených v oboru .Potřebuji informaci jestli je možné ocel 16220 svářet třením Friction Welding a jak tento spoj funguje ,tedy jestli lze svařenec žíhat a pak cementovat a kalit? Jaká bude pevnost?Je tady nějaká firma která takto svařuje ?
Děkuji za rady a postřehy

https://www.youtube.com/watch?v=-aEuAK8bsQg

Offline

 

#2 07-02-2016 23:24:57

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 3955
Web

Re: Friction Welding

budeš to muset Franto vyzkoušet, netuším o jakých průměrech je řeč, SV 18? jeden kus nějak do koníka, svařit zabrzdit, chlapi na dílně něco podobného zkoušeli ( cca r. 1975) ale já se na tom nepodílel, takže výsledek nepamatuju.


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa. A nově také dřevorubci.
Plasmy. Přímočaré pily ocasky. Ruční orbitální pila (za studena). Utahováky. Sbíjecí kladiva. Plošiny. Jeřáby.
Vaření obalenou elektrodou (Lorch).
Práce ve vysokých výškách a v hlubokých hloubkách. Práce v jedovatých a výbušných atmosférách. Nic levného.

Offline

 

#3 07-02-2016 23:52:47

fmodel
Člen
Registrovaný: 21-11-2014
Příspěvky: 468

Re: Friction Welding

Potřebuju v budoucnu navářet čepy průměr 32 na setrváky průměr 200,považuji to za levnější než kování do zápustky pokud to někdo u nás dělá .

Offline

 

#4 07-02-2016 23:55:59

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 3955
Web

Re: Friction Welding

fmodel napsal(a):

průměr 32

aha, to je možná na pokusy na SV18 už moc...


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa. A nově také dřevorubci.
Plasmy. Přímočaré pily ocasky. Ruční orbitální pila (za studena). Utahováky. Sbíjecí kladiva. Plošiny. Jeřáby.
Vaření obalenou elektrodou (Lorch).
Práce ve vysokých výškách a v hlubokých hloubkách. Práce v jedovatých a výbušných atmosférách. Nic levného.

Offline

 

#5 08-02-2016 05:34:49

RV
Člen
Registrovaný: 21-01-2008
Příspěvky: 179

Re: Friction Welding

SV 18 je na to slabá. Ma od motoru plochej řemen. SU50.

Offline

 

#6 11-02-2016 19:04:31

fmodel
Člen
Registrovaný: 21-11-2014
Příspěvky: 468

Re: Friction Welding

opravdu nikdo další neví??

Offline

 

#7 11-02-2016 20:50:12

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2384

Re: Friction Welding

Nevim zda to pomuze ale co vim tak se tahle navaruji treba vystruzniky  na stopku zahledl jsem to na nejakem videu.


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#8 11-02-2016 23:12:42

Juggernault
Člen
Místo: Karlsbad
Registrovaný: 19-12-2010
Příspěvky: 1050

Re: Friction Welding

Skoušel jsem na SU63 ...
1. to mělo moc malé otáčky
2. Univerzálka asi 200mm v koníku neudržela 25mm kulatinu dost dobře
3. i z brzdou to nezastavilo ihned a chladlo to asi rychleji než by mělo při tom zastavování .


Chtel bych nějakou hobby svářečku do garáže na smrkání prahu u auta a nejaký výfuk ale rád bych aby stím šel i nerezový a možná taky hliník a kolejnice vařit. Cloos MC4 333 ,Kemppi Minarc Evo 150,Cut60 ,Powwel 130P,
Na prodej:Powcon 400A,

Offline

 

#9 11-02-2016 23:43:57

fmodel
Člen
Registrovaný: 21-11-2014
Příspěvky: 468

Re: Friction Welding

Tak že se sváry nepovedly? kolik to tak má mít otáček?

Offline

 

#10 12-02-2016 01:05:55

Juggernault
Člen
Místo: Karlsbad
Registrovaný: 19-12-2010
Příspěvky: 1050

Re: Friction Welding

už je to delší doba ... sice to bylo roztavené ale asi ne dost, dusledek malých otáček.Spoj byl takovej nic moc ... studenej/neprovařenej po pár pokusech se to v něm zlomilo .  Podle videa to na sebe hrnou docela hodně což se mi nepodařilo .


Chtel bych nějakou hobby svářečku do garáže na smrkání prahu u auta a nejaký výfuk ale rád bych aby stím šel i nerezový a možná taky hliník a kolejnice vařit. Cloos MC4 333 ,Kemppi Minarc Evo 150,Cut60 ,Powwel 130P,
Na prodej:Powcon 400A,

Offline

 

#11 12-02-2016 01:08:15

Juggernault
Člen
Místo: Karlsbad
Registrovaný: 19-12-2010
Příspěvky: 1050

Re: Friction Welding

Jinak je možná lepší použít  něco jako https://www.youtube.com/watch?v=6lc-3ZtK5ps


Chtel bych nějakou hobby svářečku do garáže na smrkání prahu u auta a nejaký výfuk ale rád bych aby stím šel i nerezový a možná taky hliník a kolejnice vařit. Cloos MC4 333 ,Kemppi Minarc Evo 150,Cut60 ,Powwel 130P,
Na prodej:Powcon 400A,

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS