SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Já bych řekl, že než ohybat plechy dveří, je lepší ten téměř neviditelný "odskok" nechat jak je. Pokud je stejně veliký odskok i na horní hraně dveří (měl by být), zkusil bych možná ještě poladit díry v pantech aby se daly dveře na sloupku posunout o trochu výš.
Ale dobrovolně sám na svém autě prohýbat plech na spodní hraně dveří, kde to nejvíc hnije...
Offline
Varok: To je jedno co to je... Prostě to dolní...
Jess: od toho jsou pak sprej na bázi vosků, které zatečou do spár a tak zatuhnou - např WUERTH 0892082. Takže i kdyby se tam vytvořila kapsa, tak to tento sprej ošetří. A nejde o "ohýbání" ale "tvarování"...
Editoval Rellik (19-10-2020 13:08:41)
Offline
Rellik: Tak to si může ještě z plechu na haubně vytvarovat letící spirit a bude mít Rollce z Braunschweigu
Offline
Mozna blby napad - nejde predni dvere o tu mezeru spustit respektive snizit? Anebo posunut oboji dvere o pulku mezery? O kolik by se zvetsila mezera na horni strane prednih dveri?
Offline
dkuhanec: Nápad je to dobrý, už to myslím psal i AndyS. Dnes jsem to tak zkoušel a nejde. Dveře už jsou na maximum dole, více už nejdou.
Tak jsem to vzdal. Zadní jsem přizvednul. Ten spadnutý roh jsem nechal asi 1mm pod hranou předních dveří. Sice mám dost úzkou mezeru na té šikmině vzadu nahoře, ale už to řešit nebudu. Tak všem děkuji za rady.
Offline
Dobrý den, po delší době jsem přišel na tu moji záhadu s dveřmi na golfu. Dkuhanec a myslím AndyS měli pravdu, ale spíše částečně. Schod je tam z důvodu, že zhruba středová část prahu jak je středový sloupek jsem navařil moc vysoko. Jsou to nějaké čínzké nebo jaké výlisky, tak to není tip ťop. No a kdybych do stejné výšky jako je ten utopený přední roh zadních dveří popustil přední dveře, tak jak jste psali, ale stačí jen zadní spodní roh, tak se to trošku srovná. Musel bych ale popustit tím pádem i ten práh o kousek dolů a to nevím jestli to povolí, když už je celý práh zavařený. V tom případě to ale mají tak blbě už z výroby, protože jak jsem psal, už to tak bylo když jsem auto koupil a viděl jsem to na více Golfech IV asi starší typy. Ty novější už to mají asi trošku lépe poladěné. Chybami se hold člověk učí.
Tak tady jak to teď mám. Je to nakreslené jen tak zjednodušeně.
A tady jak by to bylo potřeba upravit.
Editoval varok (07-12-2020 21:23:20)
Offline
Mam 4koveho Golfa a medzeri na nom v poriadku... ale su povodne s fabriky.
Robil som ich X kusov a zlicovane boli viac ako slusne.
Skor G5 mala problem ale ak to poriesili...tam bola specificka montaz plechu na dvere ktory sa lepil na listy...
To na tvojom aute je uz znacne vyzite a mozno aj zle zlicovane po nejake oprave /rozborke/
Dvere zlicuj do jedne roviny k blatnikom a medzi sebou.
Prah ak si navaril troskumimo doladis.
Bezne tieto repliky nesedia ako do vysky tak do obluka.
Vysku doladis kladivom a cez drevenny hranol na ktory mozes udriet v mieste ktore je vyssie.
Ide to v pohode.
Offline
Super, konečně profík. A to máte prosím jaký rok výroby? No já mám 98, tedy jeden z prvních. Ty novější asi od roku 2000 nahoru jsem koukal už jsou spasované lépe.
Jaké jste prosím dával prahy, originál nebo taky repliky? A jakou značku? No psal jsem že je golfík po větším ťukanci na předek, i když jsem ho kupoval jako NIKDY NEBOURANÉ. Tak je to možná uteklé celé. S tím zpracováním replik máte pravdu, moc to nesedí, některé ohyby málo zmáčknuté, jiné už moc přemáčknuté. Děkuji za příspěvek od profíka
Offline
Este raz je jedno aky rok vyroby... Tie auta boli zlicovane perfektne.
VW u G4 zacalo s vemi malou medzerou medzi dielmi presne z toho dovodu ze to sedelo a /verili si/
Ja mam posledny rocnik 2004 v podstate od nova.
Prahy este povodne a v TOP stave.
Raz za 2 roky dam dole plastove podblatniky a vyumyvam wapkou bordel co sa usadi vpredu a vzadu v rohoch.
Hlavne v predu to zomrie kvoli kilam blata a zadna cast zase na osekanu hranu od kamenov.
V praci teraz bude akurat kolega menit prah na G5...repliku. Sme sice znackovy servis.
Ale ak zakaznik nema alebo nechce zaplatit original diel spravime to aj s nahradou ale bez zaruky presneho zlicovania.
Ale samozrejme s dolicovanim aspon na slusnej urovni.
Pred 2 rokmi revizia s prelakovanim prahov a vnutornych casti zadnych blatnikov.
Editoval SO 545 (09-12-2020 22:01:01)
Offline
Joe66: Tak já karosařinu dělám už pár let a jenom jako koníčka a jsem amatér. Rád kouknu na práci profíka a nechám se poučit. A samozřejmě že je potřeba flexa, kladivo, kleště, sekáče a svářečka. Jak jinak by se to dělalo? Originál díly jsou sice super, ale za tu cenu by to nikdo nechtěl.
SO 545: Aha, to je zvláštní. Jak už jsem psal, vidím denně několik Golfů IV. Některé mají vše krásně slícováno, krásné rovnoměrné všechny spáry. Některé ale mají spáry právě taky poutíkané jako ten můj. No možná už jsou opravované a kastle unavené.
Editoval varok (09-12-2020 22:26:01)
Offline
SO 545: jestli ještě mohu poprosit. Máte u druhovýroby nějakou značku u které víte že pěkně sedí? Třeba ty prahy. Samozřejmě se musí přizpůsobovat všechno, ale prostě nějakou značku, která nemá ohyby 5-10mm jinde, ohyby jsou dobře vylisované apod. Děkuji
Editoval varok (10-12-2020 16:16:19)
Offline
nepotesim ta... z druhovyrobou nerobime skoro vobec.
Teraz je to v podstate len pre dobreho zakaznika.
Napr blatniky su celkom slusne ..znacky mozem prezistit
Ale prahy su hnus a nebolo tak vzdy.
Asi 15rokov dozadu to ako tak slo...teraz je to odpad...v podstate polotovar.
Dorobit to ide ale nieje to nic na kseft...to nikto nezaplati.
Napr vymena prahu s replikou u nas stoji 900e
To uz je cena dotlceneho ale pojakdeno auta :-)
Editoval SO 545 (10-12-2020 20:43:16)
Offline
Aha, no já jsem měl docela dobré zkušenosti s tou zn. Klokkerholm, nevím kdo to vyrábí. Blatníky na golfíka docela pěkně sedí, jen s drobnými úpravami. Prahy jsem dával na golfíka nějakého poláka. Kdysi odpad největší spolu se slováky. Ale ty co jsem teď v obchodě dostal byly docela pěkné. Ten Klokkerholm co mi v obchodě ukazovali tak jak píšete, nedodělek. Něco nedolisované, něco naopak přemáčknuté. Ale originál stojí asi 6000,- kč kus, to se mi nechtělo dávat. Naopak co jsem nedávno vyvařoval sousedům felinu, tak prahy taky Klokkerholm a vypadaly pěkně. Ale ty jsem bohužel neměl s čím porovnat. A párkrát jsem dělal někomu z výlisků Van Wezel nebo jak se to jmenuje a taky docela hnus. Ohyby asi 10mm jinde, úhly neseděly atd.
Tak děkuji. Už tedy vím proč jsou karosárny tak drahé.
Editoval varok (10-12-2020 21:28:19)
Offline
Karosarne su este OK skus calunictvo...to coveku spadne sanka.
Za ocalunenie S100 som zaplatil 3000e a to som dodal vsetko vycistene a zlakovane .-)
Offline
brat je calunnik aut uz robil vela (pre kamaratov),chcel s tym zacat aj "podnikat" ale ja som ho od toho stale odhovaral ze to nikto nezaplati ale ked kukam ze je niekto ochotny zaplatit 3 litre za stovku...
citam tu sumu stale dookola a len krutim hlavou
Editoval pavol.sk (10-12-2020 23:03:25)
Offline
To se ani nechce věřit. Taková palba
Offline
No ja neviem ale to museli tu stovku calunit od,,piky,, lebo nedavno typek na inom fore daval calunit fungel novy intros v novom mercedese lebo ho kupil lacnejsie ale farba koze mu ,,nerezala,, ci ako to vysvetloval a za komplet platil priblizne 4 az 4500eur co pamatam
Offline
Tu vyčalouněnou stovku z ty peníze bych rád viděl. Sedadla na stovku byla nečalouněná jen koženková, jediné čalounění v interiéru bylo koženkovým vyztuženým krytem na dveře. A to se sundalo nebo nandalo během pár minut.
Offline
No když někdo dělá do veteránů a chce mít všechno tip ťop, tak proč ne? Tyhle sedačky, tapecírungy dveří apod. se už v podstatě nedají sehnat v dobrém stavu, tak jedině čalouník. Ale dát takovou dardu za přečalounění pár dílů u š100? Potom si nedokážu představit kolik by to stálo na nějaké luxusní auto typu Rols Roys apod.
Offline
Radim napsal(a):
Tu vyčalouněnou stovku z ty peníze bych rád viděl. Sedadla na stovku byla nečalouněná jen koženková, jediné čalounění v interiéru bylo koženkovým vyztuženým krytem na dveře. A to se sundalo nebo nandalo během pár minut.
Staci povedat...Je to toto auto.
https://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=19279
Mozes kludne preluskat.
Ak si vezmeme ze len slusne potahy do novych a novsich aut stoja cez 500e tak potom precalunenie fakt celeho auta nieco stoji.
A S100/110 je cela z kozeniky...akurat ta moja je skoro komplet z koze a alcantary.
Jasne ze ak by aj mne pred 10rokmi niekto povedal ze dam skoro 100000sk za calunenie stareho kila...tak by som ho poslal na vysetrenie...niekam.
Ale aby sme neboli len pri caluneni...130RS zadna kompletna naprava stoji tiez cez 3jku...a pojde do druheho auta...kurva tie peniaze uz nemaju hodnotu.
Praci cest. .-)
Offline
Je fakt, že ta koženka ve stovce asi nebyla dělaná na výdrž 45 let.
Offline
Radim napsal(a):
Je fakt, že ta koženka ve stovce asi nebyla dělaná na výdrž 45 let.
ale zase je fakt ze bolo omnoho kvalitnejsia ako to co sa produkuje dnes.
Calunik nemal problem ani s kozenkou ktoru som chcel na zaciatku.
Ale bez garancie.
Vraj to na slnku dnes nevydrzi skoro nic.
Tak som si trosku priplatil a nelutujem.
A este k cene. Ta bola priblizne rovnaka vo vsetkych profi calunictvach co som zadal o nacenenie.
Tak su len 2 cesty...bud zaplatit
Alebo si to spravit sam. .-)
Offline
SO 545: A těch asi 900e stojí jen jedna strana? A já lidem opravuji auta za.... S tím že je to domácí práce v garáži, ale snažím se vše dělat poctivě a ještě nadávají a kroutí se jak žížaly.
Offline
ano jedna strana.
Kto nema chut platit...ma 2 moznosti.
Jazdit tak ako je , kym ich STK nerozdeli
Alebo si to opravit sam.
Offline