SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#1 17-05-2021 21:53:51

villli
Člen
Registrovaný: 17-05-2021
Příspěvky: 3

Čím zakrýt proti odstřiku

Dobrý deň Páni,

Prosím vás o radu profesionálov,

Čím zakryť diel proti odstreku, pretože mi hadry papier karton zkrátka vydržia moc málo, a napriek separatoru, mám stále kuličky ktoré musím pracne odstranovať.
Lepiaca páska bol najväčšia blb..osť ktorú som dokázal vymyslieť.
Navyše krásna plocha od sustruženia ktorú poškodím.

Není na to nejaká finta? Folia alebo pod.? čo by som vystrihol nezhorelo...

Na foto je len Prototyp originál má rádlovanie a apod... to bola len zkuška nastavenia. :-)

Moc dík.


http://imgway.cz/m/1Drv.jpg

Offline

 

#2 17-05-2021 22:02:56

Discovera
Člen
Místo: Olomouc
Registrovaný: 07-06-2009
Příspěvky: 1326
Web

Re: Čím zakrýt proti odstřiku

Řeknu svoji zkušenost, jak to dělám já...tak jak máš na foktce vertikálně hřídel položím na rotačku a kopnu to MIGem v PULSu - to je jedna možnost jak mám naprosto čistý svařenec.  Druhá možnost je bez PULSu v určitém úhlu na padáka v rotačce (viz. galerka na mých stránkách). Separator není spásný a víc jsem již nezkoušel když jsem našel svoje řešení.

Offline

 

#3 17-05-2021 22:07:48

pavol.sk
Člen
Místo: Prievidza
Registrovaný: 21-04-2010
Příspěvky: 3024

Re: Čím zakrýt proti odstřiku

predstav si nieco ako velku podlozku rozstrihnutu napoly tu tam zasunies a gulicky ostanu len na jej povrchu,material moze byt obycajny plech alebo nieco "nehorlave" kuprexit,textit,kartit,pertinax...atd

Offline

 

#4 17-05-2021 22:18:31

Discovera
Člen
Místo: Olomouc
Registrovaný: 07-06-2009
Příspěvky: 1326
Web

Re: Čím zakrýt proti odstřiku

pavol.sk : No vidíš...taková jednoduchá blbost a nenapadlo mě to  smile  dobrej nápad

Offline

 

#5 17-05-2021 22:32:37

villli
Člen
Registrovaný: 17-05-2021
Příspěvky: 3

Re: Čím zakrýt proti odstřiku

Jo super to som potreboval aj ja "Kuprexit texit kartit pertinax " to je nápad už to idem hladať.

Mocktrát dík.Za radu.

Editoval villli (17-05-2021 22:33:29)

Offline

 

#6 18-05-2021 08:21:52

2212
Člen
Registrovaný: 13-05-2018
Příspěvky: 22

Re: Čím zakrýt proti odstřiku

A čo tak medeny plech 0,6 mm.

Offline

 

#7 18-05-2021 08:53:48

ihlan
Člen
Místo: Nový Svet
Registrovaný: 11-05-2012
Příspěvky: 3265

Re: Čím zakrýt proti odstřiku

ja som uvazoval nad kuskom antikory lebo alu ma 660C alebo zobrat GRILOVACi alobal to je silnejsi ako ten kuchynsky
pripadne nejaka prechazdka v METRO predajni a tam maju tie lisovane alu misky a potom staci len vyrezat otvor
a polozit  vydrzi to nejaky cas a je to tenke


Link : Stavba kompresora www.bit.ly/2fywe1u  Lacne hobby CO2 zvaracky www.bit.ly/2EO3SQk Kukly www.bit.ly/2eSAlrB
Hladam zvaracku do XXX http://bit.ly/2wDObaP Pasove Pily www.bit.ly/2iOcpXj TIG www.bit.ly/2KdU02O
som pichlavy od narodenia a co je horsie picham z kazdej strany rovnako wink

Offline

 

#8 18-05-2021 08:56:56

pafik1605
Člen
Místo: matička stověžatá
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 1703

Re: Čím zakrýt proti odstřiku

Ty plasty budou krásně smrdět, až chytnou smile. Ale tenkej plech OK, a nejlepší měď nebo nerez.

Editoval pafik1605 (18-05-2021 08:57:26)

Offline

 

#9 20-05-2021 11:29:27

villli
Člen
Registrovaný: 17-05-2021
Příspěvky: 3

Re: Čím zakrýt proti odstřiku

jj z toho ma vyviedol náś elektrikár že to bude ukrutne smrdieť.
Skusim tie tácky lebo meď a nerez v 0,6 je u mna podpultový tovar. :-)

Každopádne ešte raz za rady.

Aspoň viem čo  mám hladať.

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče