SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
zdravim ma nekdo udelanou najezdovou rampu pod auto? nebo neco podobneho?muzu poprosit o insipiraci ...fotky? dekuji
Offline
R2JTB skús pozrieť pre inšpiráciu : https://sk.pinterest.com/search/pins/?q … ;term_meta[]=rampe%20for%20car%7Ctyped
Aj tu na fóre nájdeš nejaké rampy bola o nich už diskusia len je problém to nájsť ,ale možno medzi vynálezy vedy a techniky... napr:
http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic … 06&p=5 len to trošku trvá prelistovať
Offline
No skus ešte http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic … 6&p=69
Offline
Najprv si zisti,či nájazdový uhol bude vyhovovat tvojmu autu. Dnes sa na všetkom šetrí,a tak tie rampy maju pomerne strmý uhol,čo u niektorých aut vedie k poškodeniu.
Offline
diky moc chlapi ja uz dele okoukavam vse a me staci tohle podbneho neco https://www.google.cz/search?q=car+auto … U3hdiuR4M:
Offline
Offline
ssrotak napsal(a):
Já mám toto http://www.svarforum.cz/forum/uploads/t … 54_pro.jpg http://www.svarforum.cz/forum/uploads/t … 06_pro.jpg
dekuji moc a rozmery muzu vedet? a jaky material prumer?
Offline
Hlavne pozor na výšku ako je vyššie spomenuté, lebo ak ich urobíš vysoké a nájazd nebude patrične dlhý tak budeš drhnúť nárazníkom - pri schádzaní ho kludne vytrhneš.
Záleží aj od auta, ale nešiel by som cez 20cm, radšej nejaké 2-3cm menej.
Tiež záleží či to budeš mať na ideálnej rovine, stačí nejaká terénna nerovnosť a aj tých 17cm môže byť na jednej strane na hranici aby to ešte neškrelo
Preto radšej nižšie - potom môžu byť kratšie, lahšie a skladnejšie
Šírka aspon 250mm, ja mám boky z plocháču 60x5 a rebrovanie z "L" profilu 20x20
Editoval ivko (26-10-2019 22:16:43)
Offline
ivko napsal(a):
Hlavne pozor na výšku ako je vyššie spomenuté, lebo ak ich urobíš vysoké a nájazd nebude patrične dlhý tak budeš drhnúť nárazníkom - pri schádzaní ho kludne vytrhneš.
Záleží aj od auta, ale nešiel by som cez 20cm, radšej nejaké 2-3cm menej.
Tiež záleží či to budeš mať na ideálnej rovine, stačí nejaká terénna nerovnosť a aj tých 17cm môže byť na jednej strane na hranici aby to ešte neškrelo
Preto radšej nižšie - potom môžu byť kratšie, lahšie a skladnejšie
Šírka aspon 250mm, ja mám boky z plocháču 60x5 a rebrovanie z "L" profilu 20x20
diky moc za radu...ja sem videl kdyz kdyz nejvic davali vysku od 20-30 cm ale uz kvuli tobe mam v tom jasneji diky
Offline
Mám to jekl 60x40x5 a co se sešlo.Před kolo dej desku a zvedni k nárazníku a doměř. I tak se dá https://www.youtube.com/watch?v=TfPIYyxcLwk https://www.youtube.com/watch?v=tEEexdhKISU https://www.youtube.com/watch?v=3eF02O14M-M
Offline
a nezabudni,že ked nastupiš,auto klesne. Takže to najlepšie premeraj,o kolko klesne. šírku daj podla šírky pneu,ja mám pneu 245,takže plošina má 320 mm. Ja som použil len velmy nízke-100 mm,potom pod auto dám 2 hydraulické zdviháky. Keby som chcel výšku 300 a viac,museli by byt plošiny sakramentsky dlhé,a to už je manipulácia obtiažna. Použil som L profil.
Offline
Offline
To mě se líbí
https://www.youtube.com/watch?v=cXCvq6DNJi0
Malý, skladny. V případě potřeby by šlo kombinovat s malou nájezdovou rampou, ale zvednout si auto pro zasunutí pod kola nezabere moc času, zejména pokud lze zvedat na středu.
Za úvahu stojí úprava noh. Zda nemít v sobě tři trubky a tím nezvýšit výšku na vysunutí. Druhou alternativou je mít vnitřní trubku nepohyblivou ale delší, co se vejde zevnitř pod auto a jezdit po ní vnější trubkou.
Offline
Je tu aj varianta vrstvenia dreva, ktorú úspešne používa kamarát. Urobil to z fošní 25cm širokých. Spodná má dĺžku asi 70cm, stredná 50 a horná 30cm. Sú spolu zklincované. Na vrchnej doske je na konci ešte lišta ako doraz na koleso. Je to ťažšie, ale ako vraví - mám istotu, že sa to pod váhou neprelomí ... Výhodou je aj to, že takto môže nadvihnúť auto pod nápravami, alebo aj zboku.
Offline
když už tak už! https://www.youtube.com/watch?v=rPvmASpG-PU
Dřevo je asi nejrychlejší: https://www.youtube.com/watch?v=MZgfgzDQBHY má tam i verzi o čem psal shaolin - desky na sobě
a pak můžeš pokud máš starej trám seříznout ho šikomo vejpůl a máš dvě dřevěný nájezdovky z plného dřeva.
Offline
Ja potrebujem vyrobiť nájazdy výšky 500mm a široké 400mm ,rovina by mala byť 600mm , aký by som tam mal dať sklon,teda šikmú dĺžku?
Moc dlhý ten nájazd nemôže byť,je to limitované rázvorom kolies,keďže to bude používane na všetky kolesá.
Na sklone nezáleži v tom zmysle že by to chytilo skôr predok, ako by začal nábeh,kedže podvozok je vysoký 600mm.
Auto má cca 2 tony,na priečky by mohli stačiť obrátený vinkel 40x40x3?
Nemá niekto skúsenosť s nájazdami na také tažšie auto?
Díky za každú užitočnú odpoveď.
Offline
Mám combi s automatom a to má k 2 tonám velmi blízko. Použil som L profil 36x36,hrubka materiálu 5 mm. Pre koleso,aby nespadlo medzi profili stačí i o dost tenší profil,dal som 30x30 hrubka 4 mm. Robil som z toho,čo bolo práve doma.
Editoval Brembo (07-02-2020 16:23:03)
Offline
Charon napsal(a):
To mě se líbí
https://www.youtube.com/watch?v=cXCvq6DNJi0
Malý, skladny. V případě potřeby by šlo kombinovat s malou nájezdovou rampou, ale zvednout si auto pro zasunutí pod kola nezabere moc času, zejména pokud lze zvedat na středu.
Za úvahu stojí úprava noh. Zda nemít v sobě tři trubky a tím nezvýšit výšku na vysunutí. Druhou alternativou je mít vnitřní trubku nepohyblivou ale delší, co se vejde zevnitř pod auto a jezdit po ní vnější trubkou.
Niečo podobné som mal v pláne vyrobit. Stroskotalo to na nutnosti sustruženia a výroby puzdier. Hrubostenné trubky,ktoré do seba sadnu bez extrémnej vole nie su v predaji. Dalším problémom je lajdácka presnost trubiek,takže jedine výroba na sustruhu z plného materiálu.
Offline
Treba pozrieť katalógy aj spôsoby dodania aj malých objemov u dodávateľov hutných materiálov. Napr. Ferona ponúka rúry s hrúbkou steny akú si zmyslíš a podľa dohody môže aj všetko narezať na mieru.
Offline