SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1 … 17 18 19 20 21 … 28
Už na tom dělám. Fotky musím trošku zvelebit.
Offline
pane varoku slibil jste před 40 dny že sem hodite fotky vašeho bimaxe z eurem at se podivame jak se vam to povedlo...
Offline
Se omlouvám, ale pořád nějak není čas.
Offline
varok napsal(a):
Se omlouvám, ale pořád nějak není čas.
kdo ví,jak to vůbec je???
Myslím,že není problém vyfotit jednu rekvizitu s regalu,nahrát do počítače a vložit sem na forum.
Otázka 10ti minut
Offline
ja vždy nafotim tak aby to bylo vcelku pekne i bez retušovaní a jen je zmenším na pozadovany rozměr radsi je nahraji syrove bez uprav a vypada to stejne jako v realu...
Offline
Michal01 napsal(a):
varok napsal(a):
Se omlouvám, ale pořád nějak není čas.
kdo ví,jak to vůbec je???
Myslím,že není problém vyfotit jednu rekvizitu s regalu,nahrát do počítače a vložit sem na forum.
Otázka 10ti minut
Já jsem to pochopil tak, že nemá čas na předělání hořáku na EURO a tak vlastně není co fotit. A pak to není otázka deseti minut, ale (protože to musí být umakané) nejmíň dva až tři (slovy pět) dní práce. A kde je má , chudák , honem vzít??? (Taky chodím do práce a vracím se odtud vyfluslej jak žvejka.)
Offline
v danou chvíli COčko není potřeba a tim vše odsouváno do pořadí
no prostě co můžeš udělat dnes neodkládej na zítřejšek .....
řeší se to takto velmi často co??????
Offline
Zasa dorobiť EURO horák nie je až taká veda , väčší problém by som videl v nákladoch na prestavbu a to je často ten kamen úrazu, kedy sa majitel rozhoduje, či nasypať do prerábky, alebo radšej predať Bimax/Einhell/Gude a kúpiť napríklad OMI165, alebo jazdenú zváračku s EURO, ono každý na to časom príde že niet nad mašinu na 400V , pokial rozvod je, tak baviť sa o hmotnosti je doslova nezmysel, trebárs rozdiel medzi OMI165 (240V) a OMI204(400V) je 1,5kg
Editoval ivko (08-05-2012 11:13:03)
Offline
napasovat eurokoncoku na einhela neni velka věda pokud se postupne planuje tak zrovna do einhelu BT-GW pasuje už z vyroby jen je potreba trošku zvetšit otvor po hořaku ktery prochazel dirou v kastli a vyvrtat 3 dirky do plechu držaku eurokoncovka panelova tech jsem namontoval hafo.. jen bimax co ma pan varok se mi do ruky nedostal vetšinou ti co ho měli ho dali pryč hned za par svařovani říkali stim se neda vařit,ale ten tvuj einhell vaří lip nez tehle stroj.. nekterej soused řelkl rovnou kram.. nakonec si koupili každej neco lepšího nekteří omi 165 jini kit 169 jini kit 205 omi 205 a pod..
Offline
Už to mám předělané, ale jen tak provizorně. Ještě to vylepšuji, nafotím to, až to budu mít úplně hotové. Dělal jsem to trošku jinak a komplikovaněji.
Alll: Jestli někdo tvrdil, že Bimaxy jsou krámy a nejde s tím svařovat, ale Einhely jsou lepší, tak nevím. Já jsem s Einhelem párkrát svařoval a mám úplně opačný názor. Jestli to brali s toho důvodu, že nespíná origo proud do drátu, to nesvědší nic o sv. vlastnostech, a nebo neuměli vůbec svařovat. Svařoval jsem s Einhel BT-GW 150 a to se nedalo vůbec, kámoš to za pár dní prodal za pár korun a šel do něčeho jiného. Potom s Einhel BT GW 190 a taky šunt.
Každý ať si píše co chce, ale i v základu kromě toho spínání jsou svářečky od Telwinu stokrát lepší než Einhel nebo Gude. Vždyť tomu ani nejede plynule podávání drátu a houpe. Když se s tím svařuje, tak to má zvuk, jako bych zapomněl pustit plyn, nebo to bylo přepolované. Jestli tady má někdo Telwina, tak ať napíše. Svařoval jsem i párkrát s Bimax 152Dual, ale tam je trošku těžší to nastavit.
Offline
Chtěl bych vás opět poprosit. Prodávají se nějaké spony na hadice od plynu CO2 ke svářečkám? Mám takovou tmavě modrou hadici, asi originál. Původně byly u svářečky takové na zamáčknutí, nebo jak to popsat. Podobný princip jako spony u manžet homokinetických kloubů Favorit/Felina. To vypadá, že jsou ale jen na jedno použití. Vyrábí se prosím i nějaké šroubovací na tak malé průměry hadic? Ta moje má vnější průměr asi 8mm.
Offline
Jistě dělají se dost se používají na autech my je v práci používáme na mazací systémy ve strojích na spoje hadiček.jinak mam ve svařečce vše nataháno pommocí hadic a spojek FESTO a nemusím řešit ádné spojky ani nic jiného jediná nevýhoda že hadičky jsou hodně tuhé a v některých případech hrozí nebezpečí zlomení.
Editoval Honza007 (16-05-2012 20:01:21)
Offline
Já jsem si předělal svářečku na eurokonekror a tam už je nátrubek přímo na tu hadici, která mi jde z redukčáku. Předtím jsem měl v hadici hořáku takovou teňoulinkou tvrdou a musel jsem to nějak pospojovat na tu hrubou. Pořád mi to vystřelovalo a fučelo. Zatím tam mám klasickou sponu, která se dává na hadice v autě, ale není to dobré. Je tam sice napsané 8-12 průměr, ale u tak hrozně malého průměru to podfukuje, tak sháním nějakou lepší.
Offline
tie mačkacie spony sa dajú kúpiť v autodieloch (skladoch autodielov), ale potrebuješ k tým sponám špecialne kliešte, obyčajné na "hřebiky" nestačia...
Jednej veci ale nerozumiem - to ten Bimax akože nemá ventil ktorý otvára plyn ??? Respektíve nemáš redukčné hodiny na flaši iba otváraci ventil kde nevieš nastaviť prietok ? Lebo za normálnych okolností je ten tlak za hodinami tak malý že ho udržíš prstom, tak že jedine kde ti to môže vystreliť je na hodinách či na vstupe do zváračky ak máš nastavený vysoký prietok = vysoký tlak.
Editoval ivko (16-05-2012 20:37:23)
Offline
Nee, napsal jsem to asi špatně. Předtím jsem měl svářečku s origo hořákem, tedy na pevno. Dodělal jsem si tam ale elektroventil plynu na zadní stěnu, takže z redukčáku do elektroventilu mi vede ta modrá hadička, jak jsem psal. Uvnitř svářečky mi vedla z el. ventilu taky ta modrá, ale origo hořák má takovou tenkou plastovou a tvrdou hadičku, průměr asi 4mm. Vnitřní průměr té hrubší modré je asi 5-6mm, tak jsem si musel udělat nějakou redukci. To bylo jen omotání té tenké hadičky izolačkou, natáhnutí té modré hrubší na ni a znova omotání izolačkou. To mi pořád vystřelovalo. Už jsem to ale moc neřešil, protože jsem se chystal na eurozásuvku. Ta už má ale nátrubek přímo na tu hrubší modrou, ale není to tam nasunuté moc natěsno, je to volnější, tak to potřebuji stáhnout sponou. Kdyby to tam šlo natáhnout větší silou, tak to možná vydrží, ale je to tam volnější.
Offline
Tu ti pomôže len hrubšia hadica, alebo na ten elektro ventil zakúpiť vyustenie iného priemeru, alebo ho dať vyrobiť na rovnaký priemer ako je na euro horáku, ale určite použit hadicu ktorá má hrubšiu stenu a je viac gumová ako plastova, bude síce problém s miestom na euro koncovke ale ide to. Ja som to tiež robil , a rovnako nechápem prečo ten vstup na plyn do EURO koncovky nie je dlhší , vo velkej zváračke je priestoru na rozdávanie
Editoval ivko (16-05-2012 21:25:52)
Offline
Když není člověk schopen ani upevnit hadičku , měl by jít dělat tak do pekárny .
Offline
ale pane bobobo.... ja jsem použil bežnou stahovací pasku co je na šroubek takove male se daji koupit v mototechně vždy vezmu sebou hadici na kterou ji potřebuji dat vyberusi co mi pasuje koupim si jich vždy vice do zasoby človek nikdy nevi kdy ji bude potřebovat..
Offline
Hadice se dají změkčit třeba vyšší teplotou nebo pár hodinami v ředidle. Pak je možné natáhnout i tenké na tlusté a drží to.
Je to třeba předem vyzkoušet a je k tomu třeba mít určitý cit.
Anebo asi bude dost rozdíl ty hadice montovat třeba na nočním chladem prochladlé mašině a na mašině třeba rozehřáté na sluníčku.
Offline
Pruduch: teď mám na redukčáku asi ten druhý nebo třetí typ. Nikde jsem ale takové pásky neviděl.
Alll: zkoušel jsem klasické šroubovací spony, co se dávají pěžně na hadice do auta, ale jak jsem psal, tak na průměru 8mm už to není dobré. Zkusím ještě pozhánět.
Ivko: vy jste mě vůbec nepochopil, jinak už to ale vysvětlit nedokážu. Přečtěte si ještě jednou můj příspěvek 465
BOBOBO: a nechcete jít vy do poslanecké sněmovny? Tam ze sebe taky perou takové s...y.
Offline
Toto jsem vyřešil "našroubováním" vhodného péra, ale nejlepší je to zapáskovat drátem. Je na to potřeba jednoduchá pomůcka- na tyčku navařit matku, konec tyčky zbrousit naplocho se žlábkem a do šroubu vyvrtat u krajů závitu dirky. Pak jen stačí udělat z drátu brejličky, ty přehnout, nasadit na hadici a pomocí toho udělátka stáhnout. Těško se to popisuje, ale každý je překvapen bezkonkurenční funkčností.
Offline
varok pochopil som to, skrátka máš rozdiel v priemere medzi ventilom a EURO konektorom, ten menší priemer sa fakt blbo "šťahuje" a preto tam použi hadičku ktorá má hrubšiu stenu, lahšie sa prispôsobý , ak tam dáš tenkostennú tak samotná spona sa nedokaže prispôsobiť tomu malému priemeru a aj po utiahnutí to môže unikať, kludne tam použi čiernu benzínovú gumovú hadičku, má dosť hrubú stenu, vznikne ti podstatne väčší priemer ktorý budeš stahovať
Offline
Aha, tak jste to pochopil, se omlouvám. Prostě mám origo hadičku pro CO svářečky, ale u eura je nátrubek kapánek menšího průměru a hadička je volnější, ale né moc. Při puštěném plynu by mi ale vystřelila, tak to chci zajistit.
Offline
Pane Varoku ato nepoužívate elektroventil plynu?
Offline
Stránky: 1 … 17 18 19 20 21 … 28