SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 20-04-2015 18:04:13

svoboda
Člen
Registrovaný: 20-04-2015
Příspěvky: 2

navařování čepů pomocí aluspoteru

Zdravím všechny přítomné.
Rád bych požádal o radu, pokud někdo má takovou zkušenost, s přivařováním závitových čepů pomocí aluspoteru.
Mám takový problém, že když přivařuji závitové čepy na rubovou stranu nerezového broušeného plechu, tak je místo svaru patrné i na lícové straně.
A to i při poměrně silném plechu, tedy konkrétně 1,5 mm.
Byl bych vděčný za radu, jak se tomuto nešvaru vyhnout.
Předem děkuji za eventuelní radu,
J. Svoboda

Offline

 

#2 20-04-2015 18:55:54

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2295

Re: navařování čepů pomocí aluspoteru

Klasika jako obvykle zde nedostatek informací od tazatele .Jaký je konkrétní problém? Deformace?Náběh barev?Jiný problém?Co třeba foto??


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS